[verwijderd] ik ben wel heel erg benieuwd naar je vraag en het doel van je vraag?
Ok, dan gooi ik hem wel openbaar. Hou niet zo van openbaar op internet praten over anderen, maar de kans dat de personen in kwestie dit lezen lijkt me erg klein.
Een bevriend stel van ons is gescheiden en zij noemt hem nu een narcist. Mijn eerste reactie (niet uitgesproken uiteraard) was "Hoe haal je het in je botte hoofd om iemand van zo iets heftigs te betichten?!"
Maar dan lees ik weer op internet dat narcisten heel goed zijn in het verbergen van hun ware aard naar de buitenwereld, en toen twijfelde ik weer of ik dan zélf niet een totaal verkeerd beeld had van hem.
Tsja, weet ik veel, ik heb gelukkig geen ervaring met narcisten 😅
Dus mijn vraag was eigenlijk of het mogelijk was dat een man die ik al jaren als een prettig persoon ervaar toch stiekem zo'n duistere kant kan hebben, die hij naar de buitenwereld verborgen kan houden.
Maar hoe langer ik erover nadenk, hoe onmogelijker me dat lijkt.
En als ik dan hoor dat het blijkbaar heel "normaal" is om je ex van narcisme te betichten, weet ik het helemaal zeker.
Hoewel ik het dus echt niet normaal vind 😱. Ik vind het zo'n ontzettend mes in je rug. En heeeel kwalijk richting de kinderen. Ik word daar echt verdrietig van...