Kyra73 Ik heb een stoomreiniger aangeschaft. Wat is jullie ervaring met hardhouten gelakte eiken vloeren. Kan ik die er ook mee schoonmaken of beter van niet?
[verwijderd] Wij hebben een gelakte vurenhouten vloer (waai bomenhout) en ik ga er met de stoomreiniger op de hoogste stand overheen. Ik begon heel braaf op de stand voor houten vloeren, maar na de eerste keer overgeschakeld op standje tegelvloer. Gaat prima.
Tantetil Ik gebruik hem op laminaat. Ik heb er een van black en decker. Kan ik hem dan op die stoomstand laten staan of doe je dat alleen bij echte vlekken?? Ik heb hem nu namelijk de hele tijd op die stoomstand staan. (Je kan hem aanzetten en daarnaast is er nog een stoomknop). Ooh en hoe krijgen jullie die doeken weer wit?
[verwijderd] Tantetil ik hou hem ook op de extra stoomstand. De doeken gaan in de wasmachine op 60 graden met azijn. Nog niet geprobeerd, maar mijn buuf gaf de tip om ze schoon te boenen met groene dreft. Tot nu toe krijg ik ze wel schoon. Schoon genoeg in ieder geval 😉.