Adje Pfff paar maanden geleden, denk ik. Ik hou niet van diepvriespizza (dan eet ik als enige een maaltijdsalade) en bestellen doen we niet zo vaak. Wanneer heb je voor het laatst een hele zak chips in je eentje weggewerkt?
[verwijderd] Zolang geleden dat ik werkelijk geen idee heb. Ik vermoed ergens in mijn studententijd als ontbijt?!? wanneer heb je voor het laatst je benen geschoren?
[verwijderd] Luuz geldt een chocoladeletter ook? Dan 2 dagen geleden. In een keer! Wat is je fijnste aankoop ever?
Lumihiutale Een grote zachte bruine deken van de action đ En stiekem mijn airfryer đ Wanneer heb je voor het laatst bloemen voor jezelf gekocht?
[verwijderd] Donderdag. Alle stress rondom onze jongste dochter kwam er even uit. wanneer heb je voor het laatst een nachtmerrie gehad?
Hooyo-shimbir Oei van de week nog, echt geen fijne! Wanneer heb jij voor het laatst de auto schoongemaakt?
Robije Oh dat is te lang geleden, ehm... augustus denk ik đ wanneer heb je voor het laatst taart gegeten?
Luuz Eind oktober tijdens de verjaardag van de jongste wanneer heb je voor het laatst gebingewatched?
Manque Vanavond, 5 afleveringen van Sillicon Valley achter elkaar tijdens het forummen đ Wanneer heb je voor het laatst ruzie gemaakt?
Lumihiutale Zo'n 1.5 jaar geleden. Wel nog een paar keer een woordenwisseling gehad maar echt ruzie niet.. Wanneer heb je voor het laatst in de zee gezwommen?
[verwijderd] Volgens mij al bijna 20 jaar geleden, ik hou echt niet van natuurwater.. Wanneer heb je voor het laatst water gedronken?
Manque Mama mia's vind ik megalekker, daar eet ik gerust een hele zak van leeg. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan wat je eng vond?
Luuz Twee weken geleden door me in te schrijven voor een studie. Wanneer heb je voor het laatst pannenkoeken gegeten?