Bloem Oei... graaft in haar geheugen... Te lang geleden, want ik vind het wel heel lekker..... gewisseld van baan?
[verwijderd] Vorige week zondag. Wanneer heb je voor het laatst zo hard gelachen dat de tranen je over de wangen stroomden?
[verwijderd] Gister! We deden een dobbelspel met vrienden en het was echt hilarisch. wanneer heb je voor het laatst meegezongen met een liedje?
[verwijderd] Echt te lang geleden. Heb geen idee. Wanneer heb je voor βt laatst een dagje uit met vriendinnen gehad?
Lumihiutale 2 jaar geleden met een vriendin die ik nu niet meer spreek.. Wanneer heb je voor het laatst een nacht doorgehaald?
iMoeder Veeeeeeeel te lang geleden. Mn laatste echte feestje is een maand geleden is ik was 3 uur 's nachts thuis. Wanneer heb je voor het laatste een high tea gedaan?
Pimpelmeesje 2 maanden geleden, om afscheid te nemen van een superleuke collega die weg ging π Wanneer heb je voor het laatst een nachtmerrie gehad?
Luuz Vorige week. Ik werd vermoord door een creepy sneeuwpop (donβt ask) wanneer heb je voor het laatst een boek uitgelezen?
[verwijderd] Een paar weken geleden. Het meisje in de trein. Waarvoor heb jij het laatst je oven gebruikt?
Lumihiutale Eergisteren,ik wilde merengues (schrijf je het zo?) maken maar ze waren helaas mislukt. Wanneer heb je voor het laatst de handstand gedaan?
[verwijderd] Lumihiutale toen ik acht was en ik scheurde daarbij mijn kniebanden Wanneer was de laatste keer dat je je schaamde?
[verwijderd] Net in de bioscoop, toen ik even vergeten was dat Freddie Mercury daadwerkelijk overleden is π wanneer heb je voor het laatst pizza gegeten?