SYRV Toevallig zaterdag nog. Een paar hoor niet het hele huis. Nemen jullie wekelijks alle plinten in huis af (π±)?? Wanneer heb je voor het laatst de ramen gelapt?
Diazz SYRV Ik doe het zelf beneden wekelijks, boven doet de hulp het π OT: Toevallig vandaag de ramen achter. ( Ik heb echt zoβn hekel aan vingers op mijn raamπ) Wanneer heb je voor het laatst in de zee gezwommen?
Pimpelmeesje Diazz 2013, ik houd niet van het gevoel van zand dat aan mn huid plakt na het zwemmen (lees: ik gruwel er van π) dus ik zwem zelden in de zee. Wanneer heb je voor het laatst je opgetut?
Hopsatee Eind december! Was echt een week brak. Niet meer voor gemaakt haha Wanneer heb je voor het laatst chocolade gegeten?
Lumihiutale Oh ehm bijna een jaar geleden denk ik π Ik dacht er gisteren toevallig nog aan dat ik hem binnenkort weer even moet ontdooien. Wanneer heb je voor het laatst met K3 meegezongen?
Hopsatee Ik ga uit van mijn studie dan: een van mijn beste vriendinnen ken ik van het hbo dus afgelopen zondag. Het hele clubje ergens in het najaar van 2018... wanneer heb je voor het laatst de hik gehad?