Adje Vanmorgen, tot wel 7 uur... Maar ik word dus uit mezelf zo vroeg wakker en zolang ik als eerste wakker ben en niemand me wakker maakt, geldt dat als uitslapen. Wanneer heb je voor het laatst ergens over gelogen?
[verwijderd] Vanmiddag tegen mijn zoon dat de snoepjes op waren.... 🤐 Wanneer heb je voor het laatst gevlogen?
[verwijderd] De afgelopen zomer..in december wel nog 2x een stedentripje wanneer heb je voor het laatst je haar geverfd?
Adje Eerste week van november had ik voor het eerst in twintig jaar weer eens echte griep. Wanneer heb je voor het laatst een slechte film gezien?
Lumihiutale Afgelopen zomer,The Meg heet ie geloof ik. Wanneer heb je voor het laatst iets stuk gemaakt?
Hopsatee Lumihiutale vanmiddag: ik deed de koelkast open en er viel zo een fles wijn uit in stukjes 😫 wanneer heb jij voor het laatst een taart gebakken?
iMoeder Diazz Ik denk een jaar of 2 geleden of zo. Wanneer heb je voor het laatst echt een boeiend gesprek gevoerd met iemand?
Lumihiutale Poeh dat was denk ik voordat mijn dochter er was,ruim 5 jaar geleden. Wat was je favoriete speelgoed?
[verwijderd] Hahah ik ben benieuwd of ik het nog kan en nIet uit elkaar val als ik het doe 🤣 Wanneer ben je voor het laatst naar de tandarts geweest?