[verwijderd] Haha ik kom er letterlijk net vandaan! đ kerst ready nu! wanneer heb je voor het laatst iets spontaans gedaan?
Madeliefje06 Vanochtend nog. Ik doe dat echt te vaak. Wanneer heb je voor het laatst de krant gelezen?
smax Heeeeel lang geleden dat het een papieren krant was. Wanneer heb je voor het laatst iets van een recept gekookt/iets nieuws uitgeprobeerd?
Femkes As we speak (of eigenlijk write). Ik maak stoofpeertjes met druivensap IPV rode bessensap ivm de keuze voor de Lidl IPV de AH. Wanneer heb je voor het laatst gezongen?
[verwijderd] Ik moet ze nog uitzoeken en bestellen haha đ wanneer heb je voor het laatst gekookt voor 10+ mensen?
Tantetil [verwijderd] zaterdag voor mijn dochter. Wanneer heb je voor het laatst jouw teennagels gelakt?
Femkes Vandaag tijdens het inpakken van de auto. Wanneer heb je voor het laatst een gezelschapsspel gespeeld?
Elise75 3 weken geleden toen ons omaatje een hersenbloeding kreeg Wanneer heb je voor het laatst de Ikea bezocht?
[verwijderd] Denk van het zomer. Wanneer heb je voor het laatst iemand geroken die To Much đą parfum op had?