[verwijderd] jij ook sterkte en een knuffel 🙁 het is zo kut he?
@Kipsate , op zich zegt zo'n papiertje niets, maar wel van "dit kan je, dit beheers je" al is het iets basics. Ik hoef geen carrière te maken, zo ben ik nooit geweest, ik zou niet eens persé iets met mijn studie willen doen, maar voor mijzelf vind ik het zo belangrijk. Maar ik kan het niet, ik ben te bang om te falen.
@Lelie, dat zou zo fijn zijn! Als iemand mij die kans zou willen geven! Maar dan moet je uitstappen en zeggen: ik ben hier! En zelfs dat vind ik moeilijk. Want wat kan ik zeggen? 'Hoi ik ben Truus. Ik heb VMBO B gedaan. Niet gestudeerd, niet gewerkt en ik weet niet waar ik goed in ben. Ik weet ook niet goed wat ik leuk vindt.' Ik zou mezelf niet eens aannemen denk ik, haha.
@Hooyo-shimbir , nooit achter jou gedacht dat jij niet gestudeerd hebt! Ik vind jou altijd zo wijs! Ik weet hoe je je voelt! Xx
@Robije , als nog in Nederland woonde dan zou ik 100% zeker nog bij mijn baantje van toen ik 17 was werkte. Deels angst, maar ook vond ik het ontzettend leuk! Ik zat daar helemaal op mijn plek. Ik zou daar ook wel een beetje kunnen doorgroeien dus dat zou ook leuk geweest zijn.
Ik begrijp je helemaal!
Heel erg bedankt voor de bemoedigende woorden meiden! 🙂 heeft er iemand tips om met faalangst om te gaan? Ik kan helaas niet in therapie (want buitenland) , maar ik ben redelijk goed in zelf-klussen.