Hmm ik ben wel eens onzeker over of ik ergens welkom ben in een vriendengroepje ofzo. Of als ik een relatie heb of ik wel genoeg voor diegene doe ( ik ben bijvoorbeeld heel slecht in drinken etc ook voor andere pakken)). Maar verder eigenlijk niet zo..
Onzeker over mijn lichaam eigenlijk niet, behalve of mij been me gaat houden. Letterlijk of ik er niet doorzak.
Irriteer me wel eens aan mijn tegenwoordige snor en baard haren, die ik er dus afhaal omdat ik het zelf verschrikkelijk vind staan en irriteer me aan de binnenkant van mijn bovenbenen die blijkbaar gaan hangen omdat ik ouder word.. zoo stom dat vind ik echt niet mooi aan mezelf tegenwoordig maar niet dat ik het daarom zou verbergen ofzo. Heb ik nog nooit gedaan, ik heb altijd gewoon in bikini gelopen. Maat 44, hoogzwanger ,maat 48 met herstellende littekens of zonder, boeiend. Mijn lijf en als je je eraan stoort kijk je maar de andere kant op.
Alleen met een glijbaan of bij stoeien met de kinderen in het water dan ben ik nog wel eens onzeker of alles nog op de juiste plaats zit 😁. Daarom heb ik voor dat soort momenten een badpak gekocht, is even makkelijker met echt zwemmen.
Onzeker over opvoeden ook niet meer, de eerste 1,5/2 jaar had ik dat wel eens nu nooit meer. Daarin helpt ook mee dat juffen,/ instanties en psychologen allemaal hebben gezegd dat onze zoon in zijn handjes mag knijpen dat wij zijn ouders zijn dus dan weet je ook dat je het goed doet. O enneh ik moet bijna dagelijks in verhitte discussie met zoon, word soms te boos, stuur ze regelmatig naar hun eigen kamer en zeur over geluid.. tja hé ik ben ook een mens met Gevoeleind en buien en daar leer je maar rekening mee houden.