fafa Pietje1987 Oh en we moeten ook nog de mini-ronde vooraf spelen, dat doen we 15 of 16 februari π Hoe werkt dat met die mini-ronde dan? Moet je dan bij elkaar zijn, bij iemand thuis, net als bij ronde 3 ofzo?
fafa Aaaaaaarggggghhhhh... met de minironde bezig. Alle puzzels zijn kinderlijk eenvoudig, en het lijkt overduidelijk wat je moet doen. Maar het werkt niet. Ik word gek!! π£
fafa Ok, kwestie van iets tΓ© braaf geluisterd π. Hij was dus toch heel simpel, maar dit moeten we echt anders gaan doen, hoor π voel me heel dom nu.
fafa Pietje1987 Mocht je er voor 1 maart niet uitkomen kan ik je wel een duwtje in de goede richting geven via pb, maar je lost hem vast zelf nog wel op π
Pietje1987 fafa een hint is wel welkom hoor. We zijn er gisteravond mee gestopt na ruim 2 uur er naar gekeken te hebben π nu proberen we allemaal thuis nog een beetje, maar volgens mij kijken we ergens over heen (waarschijnlijk iets heel doms)
Pietje1987 fafa jaaa de 14de!! Het is voor ons wel 1,5 uur rijden (vanuit de randstad). Dat noem ik geen βcentrale locatie in NLβ. Maar goed, dat nemen we maar voor lief!
fafa Pietje1987 Ja, dat was vorig jaar beter. Wij wonen ook allemaal in de Randstad, dus dat was toen wel fijn. Maarja, met zn allen onderweg is ook al gezellig π
fafa Nou... één ronde gehaald, eentje mislukt π Ik heb 4 april maar uit mn agenda gehaald πΆ VR spel was wel echt heel leuk om te doen!
Pietje1987 fafa hoe was ronde 3? Wij waren 21:40 klaar! (Met ons team opgesplitst over twee locaties ivm verkoudheidsklachten) Morgen de uitslagen! Spannend!
Pietje1987 Vulpen nee die kende ik nog niet! Ga ik zeker wel spelen π Met mijn team hebben we deze week een video date staan om een spel te spelen, ben benieuwd! Over het NK: wij hebben ons afgemeld voor ronde 1 en 2. We mogen deze later alsnog spelen π
Pietje1987 We gaan 4 juli ronde 1 en 2 spelen!π wel maar met zβn drieΓ«n, 2 van ons team durven het nog niet aan (zelf risico groepen)