[verwijderd] 2 + een aantal korte en langere tripjes naar familie (Fr en NL) hoeveel vakanties heb je al gepland staan?
[verwijderd] [verwijderd] 4! En ze zijn nog steeds niet dood! Trots haha 😂 hoeveel keer per week stofzuig je je benedenverdieping?
[verwijderd] Nooit, ik woon gelijkvloers dus beneden mogen de onderburen lekker zelf doen 😂 Maar de woonkamer/keuken wanneer het uitkomt, ongeveer 3 keer per week? Hoeveel handtassen heb je?
[verwijderd] Lumihiutale Een hele! (Geen idee hoeveel dat er zijn..) Hoeveel stoelen staan er aan jouw eettafel?
[verwijderd] Manque Nul. Tenzij je de sambabal van mn zoontje als instrument mag zien, dan één. Hoeveel paar vieze sokken liggen er in je wasmand?
[verwijderd] 5 1 piano 1 saxofoon 1 drumstel 1 gitaar 1 dwarsfluit (En nog een zak vol van die tamboerijn, triangel dingen voor zoonlief) Hoeveel fietsen heb je in je schuur staan?
[verwijderd] [verwijderd] o tegelijk ! Haha We hebben geen schuur, maar we hebben 2 fietsen staan in de tuin. Hoeveel paar sokken liggen er in je wasmand?
Sneeuwvlokjes Ik heb 10 actieve gesprekken waarin ik elke dag wel iets stuur/ontvang hoeveel schilderijen heb jij aan de muur? (Echt schilderijen, geen fotolijstjes)
Sevenof9 2 schilderijen van kunstenaars en 3 van de kinderen 😉 Hoeveel kaarsen heb je in de woonkamer staan?