Pimpelmeesje Heel veel, maar de meeste waren geen succes dus liggen in de kast stof te verzamelen. Ik denk rond de 20 totaal ongeveer. Hoeveel tegels heb je in je toilet?
[verwijderd] Stuk of 20, zijn grote tegels haha, de vloertegels zijn doorgelegd tot aan het plafond zeg maar.. Ik vind dit topic leuk maar altijd lastig om een nieuwe vraag te verzinnen hahaha Hoeveel kerstkaarten heb je gekregen?
Aries 13 geloof ik, misschien vergeet ik er nog een of twee. Hoeveel vakanties heb je op de planning staan?
[verwijderd] 50 euro aan boodschappen en medicijnen *net te laat, zal de vraag van @Pimpelmeesje beantwoorden dan: 365 blikjes ijskoffie, iedere dag een. Hoeveel huisdieren heb je in je leven gehad?
Pimpelmeesje Geen, maar wel 1 glas alcoholvrije bubbeltjeswijn 🙂 Hoeveel ongelukken/ongelukjes heb je gehad met de auto?
Angel1980 1 x officieel (in de winter van '09 tegen de auto van de buren gegleden) en 2 x schade gereden (alleen maar lakschade eigen auto) Hoeveel dingen staan er op jouw bucketlist?
Nescio 3 directe collega's en zo'n 1000 in totaal. Hoeveel nummers uit de top 2000 heb je beluisterd?
[verwijderd] Ik had een drukke dag, dus niet heel veel. Misschien 4x? Hoeveel keer heb jij je lievelingsfilm al gezien?
Angel1980 Minstens 40 x dirty dancing en Pretty women Was de vraag vergeten te stellen 😂 Hoeveel CD's heb je?