Fantykoekie Zoontje heeft sinds kort een Nintendo switch waar ik ook veel gebruik van maak. 🤣 Hij kan er goed mee om en heeft snel door hoe alles werkt. Nu vind hij Lego Ninjago op Netflix helemaal geweldig en wil daar het spel van kopen. Ik heb hier toch m'n twijfels over, op YouTube gekeken en je moet toch een beetje Engels kennen en ook wat kunnen lezen denk ik? Zijn er hier kinderen die nog niet kunnen lezen maar wel het spel hebben? Wat zijn jullie ervaringen? En wat zijn bij jullie de favoriete spellen? 🙂 @Manque ik zie dat er ook een sub is voor vrije tijd bij kinderen. Zou het eventueel naar daar geplaatst kunnen worden?
Cowgirl80 Wij hebben ook het ninjago spel.. mijn zoontje van bijna 5 snapt van het verhaal geen bal, maar hij speelt het wel graag. Maar ik vindt het zelf om die reden toch geen geweldige keus, er zijn leukere spellen vind ik: (van boven naar onder gesorteerd op leukheid voor 5 jarigen😉) Mario Kart 8: we hebben speciaal een vierde controller gekocht en nu spelen we met het hele gezin tegelijk. En mijn kinderen zijn er zo goed in, dat ze meestal winnen😬 Lego city undercover: ze hebben m al 2x uitgespeeld bij ons, maar blijft leuk om in lego autos te rijden. En de dialogen zijn ook in het nederlands. Super smash bros: beetje gewelddadig wel met slaan. Maar de kinderen zijn er gek op. Toch nog liever dit dan Fortnite. Je kunt het ook met meer tegelijk spelen. mario oddyssee: beetje springen rennen en puzzelen, kan met 2 tegelijk arms: lekker bewegen, maar wel een hoop herrie en wel gewelddadig. Met 2 te spelen splatoon: leuk spel op zich...maar kan maar met 1 tegelijk en je speelt online. Ik ben toch altijd bang dat er “enge mannen” gaan chatten met mijn kind ofzo.
Fantykoekie Cowgirl80 dankjewel. Sommige spellen hebben we al. Raar genoeg kijkt hij nog niet zo om naar Mario kart maar zal nog wel komen vermoed ik. Odyssee vind hij echt heel leuk en Minecraft is ook een echte hit. Ikzelf vind splatoon helemaal geweldig 😂 Ik ga me die Lego city eens opzoeken. 🙂 Go vacation is ook een aanrader voor kleintjes. Je kan opdrachten doen maar ook gewoon wat rondlopen/rijden in de resorts.
Cowgirl80 Fantykoekie ja volgens mij is Lego city undercover een goed alternatief voor ninjago omdat hij wel nederlands gesproken is en ook Lego en niet zo heel duur!😉
Elena22 Wij hebben ook een Switch. Onze zoon van 8 jaar speelt; Pokemon, Mario Kart, Mario Odyssee, Mario Bros U deluxe, Smash bros, Zelda, Minecraft, Kirby, Harry Potter lego en samen spelen we Monopoly.