iMoeder Bubblicious ....... weggehaald..... Bovendien leden de kinderen eronder, dat was uiteindelijk doorslaggevend voor me. Je kunt iemand niet beter maken die niet beter wil worden. Iemand moet dat uiteindelijk toch zelf doen. Ik heb nooit spijt gehad. Zijn leven is nog steeds een puinhoop en de kinderen hebben nu een stabiele leefomgeving bij mij thuis. Bovendien hebben ze een moeder die weer rust heeft en gelukkig is. Zodat ik ze als moeder ook echt wat te bieden heb. Niet quoten aub ik haal dit later weer weg.
[verwijderd] Born2bme Die zal niet gemist worden dus. 🤪 Reageerde de leidinggevende nog beetje oke op het gedrag van de anderen?
Born2bme [verwijderd] ja ik heb een hele fijne leidinggevende. Ons team wordt binnenkort gesplitst in 2 kleinere teams. Ze denkt dat dit ook helpt in het omkijken naar elkaar. Verder gehad over teambuilding, daar is ze al mee bezig geweest maar ze zegt zo jammer dat dan iedereen zegt gaat goed terwijl ik van alle kanten andere geluiden hoor. Jammer dat ik toen in ziektewet zat anders had ik t wel gezegd. T wordt sws volgende vergadering besproken
Fantykoekie Fantykoekie Hij mag naar groepje 3!!! Ze hebben nog testjes gedaan op een speelse manier en zoontje liet veel meer zien dan hij ooit had laten zien en de oude school, oftewel de ib-er of hoe heet dat? Tja zij vond ook dat hij klaar is voor groepje 3. Zeker omdat hij heel andere begeleiding krijgt op zijn nieuwe school. Ow ik Ben zo blij! 😁😁😁
Snoopy1979 Sjonge jonge wat ben je toch ook een kluns, let nou toch eens op, je laat echt alles uit je klauwen vallen! (ik zei: oh dat geeft niet 😉, toen ze de boter op de grond liet vallen, kuipje kapot, overal boter. Tegen mijn 9-jarige onhandige dochter)
Hooyo-shimbir Snoopy1979 hier ook .... een beker limonade om. En dan met name aandacht voor de grote vam de beker 😭 nu even snel dweilen, gelukkig had ik daar vanmorgen geen tijd voor
Marshmallow Je mag dan wel ziek en zielig zijn, maar je bent al een echte vent 🙈😅 (zoon is bijna 4 en erg dramatisch ziek nu).
Kyra73 Potjandrie moet dat gezaag nu? Ik wil even bijkomen van een drukke, warme dag met boek/Netflix en wat lekkers en de deuren open hebben zodat het wat afkoelt binnen. Maar eigenlijk moet ik niet zeuren, want wij zijn ook nog steeds aan het klussen (alleen dan wel in het weekend overdag)
iMoeder Ja mens, dan kun je me wel stom aankijken. Maar ik had ook gewoon over je hond heen kunnen rijden he...
Toch6 Wat zitten er al veel mensen in paniek en te zeuren omdat ze warm weer opgeven volgende week. Go with the flow, de wereld vergaat niet hoor 🤐
Vulpen Toch6 Ik wou dat ik zo kon denken. Ik denk juist altijd dat de wereld wel vergaat, droomde vannacht dat ik naar Noorwegen ging emigreren.
Bubblicious Deliana dank je wel voor het vragen! Momenteel is het rustig en is er momenteel helemaal geen contact. Ik ben bezig met een plan van aanpak te maken om definitief er een punt achter te zetten. Ik kan op deze manier niet verder en moet gewoon echt aan mezelf en de kinderen denken. Dus daar gaat straks een hoop geregeld moeten worden maar alles stapje voor stapje. Hoe gaat het met jou?
Deliana "Waar is papa nou? hij weet toch dat we vandaag zouden komen?" Ik denk "tsja, je vader is een loser..." Ik zeg "hij komt zo wel thuis, we wachten even lekker in het zonnetje en proberen hem gewoon nog een keer te bellen"