[verwijderd] nee, dat denk ik niet. Ik heb er de hele dag over nagedacht en wat hij gisteren zei is echt de grens. Dit speelt al zolang, we hebben het er echt heel vaak over gehad, maar er veranderd niks. Mijn grootste ergernis is dat hij zich gedraagt als een man zonder gezin, die zijn eigen gang maar gaat en zich totaal niet ingelezen heeft over adhd en ass. Terwijl dat zo belangrijk is om goed met de oudste om te gaan. Hij blert de hele dag, kat de kinderen af en snauwt tegen ze. Hij wil rust en stilte als hij thuis is en dat gaat gewoon niet met drie kinderen. Hij weet nog steeds niet hoe laat de oudste medicijnen moet innemen en als hij het wel weet, let hij er niet op dat hij ze inneemt. Als hij iets verwacht van de oudste, houdt hij geen rekening met de tijd die hij nodig is om te schakelen. โL, trek je schoenen maar aan.โ Wacht twee tellen; โL. NU dusโ en dat ook nog op een tijdstip waarop dat normaal nog niet hoeft. Op het moment dat het nog niet snel genoeg gaat, wordt hij boos en is er weer ruzie. En dat is niet alleen met dit voorbeeld, maar met alles.
Zondag moest hij om 19.00 zijn pyjama aan doen en tanden poetsen. Dus hij gaf netjes antwoord dat dat altijd pas later hoeft. En dat klopt, alles gaat op schema en op tijd. Is nooit gedoe over en loopt dan lekker rustig voor iedereen. Toen werd mijn man weer kwaad dat hij gewoon eens moet doen wat er gezegd wordt i.p.v. brutaal te doen.
Maar hij was niet brutaal en ik vind hier eigenlijk de fout liggen bij mijn man. We hebben het schema niet voor niks ๐ En nog veeeeeeel meer uiteraard.