Honkeytonk Wil je dochter nog mee op kamp en naar school? Ik zou haar denk ik thuis houden verder dit jaar. Ze zit in groep 8 toch? Cito's zijn al geweest toch? en schoolkeuzes klaar?
Ik vind het wat dubbel. Ik denk dat we heel goed moeten blijven kijken waar de grens ligt voor haar en wat ze aankan. Ik vind het ook wel goed dat ze vandaag wel naar school is en met juf praat. We hebben juf op het hart gedrukt dat dochter echt het gevoel moet krijgen dat er naar haar geluisterd wordt en dat ze serieus genomen wordt. Ik gun haar ook de kans om nog positieve ervaringen op te doen. Ze is probeert de laatste tijd ook wat op te trekken met wat meiden uit groep 7. Dat wil ik haar ook niet onthouden. Ik vind het lastig hoor.
School is behoorlijke teruggekrabbeld na mijn lange politiek correcte epistel en laten ze nu zichzelf maar bewijzen. We hebben de afgelopen 8 jaar nooit gezeur gehad met school en ook in april werden de zaken goed opgepakt. Ze hebben nu alleen een flinke uitglijder gemaakt en ze mogen hun best doen om het goed te maken.
Mamabeertje geloof mij dat ik thuis niet heel erg netjes was in mijn bewoordingen over school 😬.
Nou gaat vast nog wel vervolgd worden.