Huggybird Pimpelmeesje oh dat is echt ruk!! Ik zou daar ook van balen…. Mijn broer en schoonzus komen bijvoorbeeld altijd te laat 🙄 nu is het bij hun dus dat scheelt ons ergernis…
Pimpelmeesje Huggybird uiteindelijk was ik rustig genoeg om semi grappig toch wel te melden dat ik het niet tof vond. Ik heb t losgelaten 🤪
Huggybird Pimpelmeesje Goedzo, je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee want de laatkomers liggen er meestal niet zo wakker van….
[verwijderd] Waarom kun je nou nooit op tijd komen voor een afspraak? Je schiet hem zelf in en dan kan ik op je gaan zitten wachten.
Puzzelstukje Ik heb echt een hekel aan je. Met je debiele hatelijke opmerkingen. Jammer dat je familie bent.
Mamabeertje Vulpen Is het zo erg? Hier is het nu heel mooi weer, komende week blijft het zo volgens mij. Scheelt altijd weer een stuk, vind ik. Maar als je ook nog moet werken is het natuurlijk lastiger.
Mamabeertje Vulpen Dat is minder. Ik zou zeggen lekker filmpje kijken. Toch6 Volgens mij mag het van jou altijd vakantie zijn 🤣
[verwijderd] Aan de moeder in de Albert Heijn die even de andere kant op keek terwijl haar peuter het complete assortiment luxe bonbons in haar mandje gooide: Sorry, maar 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣