[verwijderd] [verwijderd] Jeetje wat irritant.. Zou ik ook snel klaar mee zijn! Je bent prachtig zoals je bent! Echt, dit ligt aan haar hoor, niet aan jou.. Maar ik snap dat het extra moeilijk is als je eigen moeder zo tegen je doet..
Nescio @[verwijderd] ik vind je ook een prachtige vrouw met een lief en open gezicht. Sommige moeders zijn die titel echt niet waard!
Mamabeertje [verwijderd] Ik ken je niet en ik heb ook de foto niet gezien, maar zoiets zeg je gewoon niet. Helemaal niet tegen je kind. Je stelt je echt niet aan.
[verwijderd] Echt jullie woorden doen mij zo ongelooflijk goed. Ik heb nog nooit zoveel bevestiging gehad dat het niet aan mij ligt. Er is altijd ergens een stemmetje (en dat is haar stem) dat zegt dat ik niet zo moet overdrijven. Juist door jullie woorden voel ik nu ook veel meer dat ik hier niet degene ben die raar reageert of overdrijft. Haar woorden raken mij daardoor nu al veel minder dan gisterenavond en ik ga het nu gewoon loslaten. De volgende keer dat ze weer een rotopmerking maakt, zal ik aan jullie woorden denken. Uiteindelijk is het eigenlijk dieptriest dat ze niemand aan zich kan binden en iedereen van haar wegloopt.
Schuurpapier [verwijderd] Yesss, that's the spirit! Spoel die woorden van haar weg met een glas wijn (of twee, drie) en weer door. Logisch dat het je raakt natuurlijk, maar het is gewoon niet waar wat ze zegt. Het zegt niets over jou, maar zoveel over haar!
[verwijderd] [verwijderd] Fijn dat we daar een stukje aan kunnen bijdragen! En supergoed van je dat je het kan loslaten! Blijf dat herhalen in je hoofd, het ligt aan haar en NIET aan jou β€
[verwijderd] Schuurpapier precies dit @[verwijderd] , wat ze zegt is gewoon niet waar. Het is niet eens dat ze overdrijft, ze liegt gewoon, en dat vind ik echt erg π Een hele dikke knuffel!
[verwijderd] "Wat doe je met me? als ik bij jou in de buurt ben lijkt mijn verstand wel te verdwijnen als sneeuw in de zon"
[verwijderd] Tantetil neeeeeeeeee!!!!! πππ Die is perfect voor een positive mind maar absoluut geen lust voor het oog gelukkig π€¦πΌββοΈ
Schuurpapier Diazz Yes please π€£ gewoon meteen als ik kom een glas wijn, kan ik een paar uur later veilig naar huis ππΌπ
Marshmallow Zou je niets eens gaan slapen ipv zo schattig te gaan babbelen, ik wil best wel gaan slapen nu. Het is al 2.30 en over ik denk 3,5 uur is je grote broer weer wakker. Dus ajb GA WEER SLAPEN (kind is al 3,5 uur wakker).
Rietjesbeker Pfff, na vannacht ben ik blij dat ik morgen een nacht naar Duitsland moet. Heerlijk een nacht ongestoord slapen!