Trees Tullip nu bel ik niet snel, maar hiervoor zou ik wel bellen. Bij ons kun je ook een online consult aanvragen, waarbij je foto’s kan opsturen. Ik weet niet of dat bij jullie een optie is? Dat zou mij in dit geval prettig lijken.
Rietjesbeker Tullip ja, hier zou ik een afspraak voor maken. Ik heb al een paar onrustige moedervlekken weg laten halen en gelukkig was het steeds (nog) niets, maar mijn huisarts zei wel dat ze liever had dat ik gewoon belde als mijn moedervlekken anders dan anders waren.
Zonnebloem Tullip hier zou ik wel voor bellen. Een vriendin van mij bleek uitgezaaide borstkanker te hebben en ze ging maar niet naar de huisarts omdat ze het knobbeltje negeerde en dacht dat het vast niets zou zijn. 🙈
Tullip Zonnebloem oeh wat heftig.... Maar duidelijk. Mijn huisarts is nu op vakantie, maar ik zal ze vragen of de huisarts tijd heeft er een keer naar te kijken. Bedankt allemaal!
Softbasegaming Kan je niet weer gaan werken? En Voed die k.. dan toch ook eens op/dan kookmen we toch gewoon niet 🙄
Rietjesbeker Ik voel me vaak net een alleenstaande ouder, die af en toe ook nog voor een man moet zorgen. En ja, dat moet ik hardop zeggen, maar ik vind het moeilijk.
Nescio Rietjesbeker mijn man heeft ook altijd 'projecten'. Dat is goed omdat ons huis en onze tuin ervan opknapt, maar af en toe voel ik me wel alleen staan. Gelukkig doet hij echt zijn deel in het huishouden en met de kinderen, maar ik moet dat wel expliciet vragen. Dus ik doe dat nu en dan gaat het goed.
Rietjesbeker Nescio dan zal ik toch meer moeten vragen denk ik. Hij zei net wel dat hij morgen vrij heeft gehouden om samen de caravan in te pakken. Mag hij de kinderen vermaken, ga ik wel pakken 👍
Vulpen Ik vind het echt onbegrijpelijk en asociaal om op vakantie te gaan met de motivatie dat het over een paar jaar niet meer kan. Als je een klimaatontkenner bent, oké, maar nu help je willens en wetens de planeet de vernieling in.
iMoeder Vulpen Ja dat vind ik dat weer totale onzin. Klimaatverandering komt niet door mensen die 1 keer per jaar met het vliegtuig op vakantie gaan. Die komt door grote vervuilende bedrijvende en de Kylie Jenners op aarde die voor iedere scheet hun privé vliegtuig pakken en daarmee 400 keer per jaar in het vliegtuig zitten (ja soms meerdere keren per dag).
Puzzelstukje Na twee dagen op vakantie geloof ik t wel weer. Meiden vermaken zich prima hoor. Ze luisteren goed, maar ik ga liever vandaag naar huis dan morgen. Maar we gaan pas over vijf dagen… 🤨
Trees Puzzelstukje hoe komt dat? Wij gaan maandag naar huis na 3 weken vakantie, maar het zou van mij nog minimaal 3 weken langer mogen duren.