Liekje81 Maar ik heb het dan over mensen die wakker worden met wat uitslag op een hand waar ze verder geen last van heeft. Of een dagje keelpijn.
Wie gaat daar nu voor bellen. Wat idioot zeg 🙈
Liekje81 maar dat snap ik dan niet. Dat wacht je toch niet af?
Wist ik veel dat het een trombose been kon zijn 😬. Het kwam heel kort in mijn op na wat gegoogle op symptomen, maar heb het idee direct weer verworpen (te jong, zo iets overkwam mij niet, geen reden om zo iets te krijgen etc.). Ik dacht het is gewoon overbelast of gekneusd op een of andere manier en dat is gewoon een kwestie van rust. Daar kan een huisarts ook niks mee. Ik ren nooit voor kneuzingen etc naar een huisarts. Ik kijk het altijd eerst een paar dagen aan of iets vanzelf minder wordt voordat ik bel.
En tja een herseninfarct geen spoed vinden, schijnt een fenomeen te zijn, wat veel lotgenoten van mij herkennen. Meer dan de helft van mijn revalidatiegroep heeft lang gewacht voordat ze überhaupt een arts belde. Genoeg die eerst nog even ging lunchen, film afkeken, wachtte tot maandag etc. Zo brief zou voor mij niet erg helpend zijn geweest in dit ‘rare’ onkenningsproces.