Liekje81 Poeh, dat zou ik ook spannend vinden zeg @Koekie83 ! Hopelijk gaat het goed. Na hoeveel tijd zonder medicatie kun je zeggen dat ie geen epilepsie meer heeft?
Koekie83 Liekje81 Geeeeeen idee. Je hoort verhalen van mensen die jaren geen aanvallen hebben en dan opeens weer wel. Onvoorspelbare aandoening dus. Helaas.
Pimpelmeesje Vulpen check je af en toe of ie niet onder datum is? Hadden wij hier laatst Overigens ken ik ook 1 verhaal van iemand die gestopt is en de rest van haar leven geen aanval meer gehad heeft.
Vulpen Pimpelmeesje Ja, ze gaan heel snel over de datum. En als ie open is nog eerder. Heb jij het in huis voor je man?
Koekie83 Dank meiden, lief! Blij dat ik t even opgeschreven heb. Potje lopen janken en nu gaan we er maar gewoon tegen aan en hopen op het beste ๐ค๐ป
Pimpelmeesje Ik vind dat als jij lachend vertelt dat je al 3 keer een pastasalade van bewoners per ongeluk in de magnetron hebt gedaan, je misschien eens na zou moeten denken of dat wel zo grappig is (Maar wellicht heb ik een vooroordeel over deze persoon ๐ฌ)
Pimpelmeesje Toch6 ja 3 van de 6 keer.. (Voor de rest: ik vertelde @Toch6 gister dat de zorg mijn man in ongeveer een week tijd 6 keer hebben laten zitten zonder bel, dus dan kan hij de zorg niet laten weten dat hij ze nodig heeft, als hij op de bank/wc/bed zit)
Toch6 Pimpelmeesje tijd voor een zeer slecht functioneringsgesprek als ontslag nog niet kan ๐ die is echt met d'r kop niet bij dr werk
Trees Pimpelmeesje dat vind ik echt heel slecht! Ik vind dat echt ook zo rot voor je man. Bah ik word er gewoon verdrietig van als ik eraan denk dat hij daar uren zit zonder naar bed te kunnen of de wc ๐ข
Huggybird Pimpelmeesje jemig! ๐ in vergelijking hiermee is 3 keer een pastasalade in de magnetron bijna om te lachen! Dit is echt vet slecht en nog gevaarlijk ook! Wat moet jouw man zich rot gevoeld hebbenโฆ en ik kan me voorstellen dat jij hem ook niet echt vol vertrouwen aan de zorg overlaat op deze manierโฆ.
Vulpen Pimpelmeesje Wat rot voor je man. Ik snap alleen niet hoe het met de pastasalade zit, is het een salade die niet in de magnetron mag of zo? ๐ค
Vulpen Honkeytonk Ik wel hoor. Even de koelkastkou eraf halen, anders vind ik het echt niet lekker. Sowieso is pastasalade het lekkerst als de pasta wel nog warm is zodat de rest ook een beetje warm is. Vind ik dan ๐
Softbasegaming Honkeytonk nouja met pasta salade snap ik het nog wel gezien er geen sla in zit๐ฌ. Over de bel; ik wil het niet goed praten maar wat wij doen is ook de nummer van het huis geven zodat ze via de telefoon kunnen bellen als het alarm niet werkt bv.