Deliana ja ik snap je helemaal.. Ik merk ook dat ik me de afgelopen weken echt weer steeds vaker getriggerd voel door het hele gedoe. Ik ben al zo lang alleen dat de laatste keer dat ik een echt cadeautje gehad heb met de feestdagen was toen ik nog bij mijn ouders woonde.
Mijn ex deed er ook niks aan, en van mijn vader is het altijd een envelop met geld en een chocolade letter. Da's leuk, maar niet de erkenning waar ik momenteel echt naar verlang..
Ik koop mijn eigen cadeautjes, van de kinderen krijg ik een boek, maarja, dat mocht ik wel even zelf bestellen en verrekenen met hun zakgeld. 🤷♀️ Ik wil zo graag gewoon eens verrast worden, wat iemand anders bedacht heeft wat bij mij zou passen, de gedachte die erin zit..
Ik worstel echt al langer met dingen die daar mee in verband staan hoor, maar de aankomende feestdagen maken echt veel los. Ik voel me best eenzaam eigenlijk 😶
Vandaar waarschijnlijk ook mijn enorme kerst-compensatie van dit jaar, iedere keer dat ik me shit voel koop ik een kerstbal of een hertje ofzo. Ik zie niet op tegen kerst hoor, helemaal niet, falala, gezellig, lichtjes... Ik heb ook recht op een leuke kerst, ook al voel ik me compleet shit..