iMoeder Toch6 Het risico daarvan is alleen dat je dat gevoel misschien na nr 6, 7 en 14 nog steeds zult hebben. Sommige mensen blijven dat volgens mij gewoon houden, hoeveel kinderen ze ook hebben. Ik heb voor mezelf gewoon besloten dat ik nu maar uitkijk naar kleinkinderen. ๐คฃ
Deliana [verwijderd] Met name I is echt heel boos, is uit de groep gestapt en heeft duidelijk gemaakt dat als ze zo doorgaan ze hen gaat blokkeren en helemaal niet meer komt met kerst. ๐ถ Lees het nu pas en heb ook nog niet alles gelezen, maar wow! echt respect voor je dochters dat ze zo duidelijk hun grens durven aan te geven bij hun vader. Echt super knap!
[verwijderd] Ik voel me echt kut. Al best een tijdje, maar ik wil er verder toch niet echt over praten, dus dan zeg ik maar niks. Maarja, ik voel me best kut dus ๐ถ
Tantetil Manque en @[verwijderd] en @Miek89 Niet leuk....mochten jullie er wel over willen praten, gewoon doen hรจ.
[verwijderd] Manque oh haha, dat had ik nodig! Goed.. uhm.. bindingsangstig drop-fruit duo'tje. Dat klinkt net zo shit als dat ik me voel, maar ik kan in ieder geval even lachen, dankjewel ๐ ๐
Manque Voor de persoonlijkheidsstoornis- en andere GGZ-connaisseurs onder ons: 'Rage ramen' 'Affective Instability Dumpling' 'Drug and Alcohol Abuse Hamburger Helper' 'Unreasonably Angry Fried Chicken' 'suicidal ideation sub sandwich' 'Impulsive Pizza' En natuurlijk...
Ysabella Er is iets gezegd tegen mijn man en ik wilde het liefste de telefoon uit zijn handen grissen en schreeuwen dat ze eens moest stoppen met zelfmedelijden hebben en alleen maar dat gezwets over haarzelf. Iemand vertelt je iets super persoonlijks maar toch- elke keer weer, krijgt ze het voor elkaar om zichzelf heel zielig te vinden. En hierop voort bordurend werd ik dit weekend intern zo boos op iemand anders -weer!- omdat mijn man zich kwetsbaar opstelde en de gene tegen wie hij het had deed echt vreselijk belachelijk. Ik heb niet gezegd dat ze een ongevoelige trut is met nul empathie maar ik heb gevraagd (2 keer want ze danste om de hete brei heen) hoe ze het voor mijn man vind. Met pijn en moeite kwam er zoโn gemaakte zin uit als รฉรฉn of andere B acteur. Maar ze wist daardoor precies wat ik eigenlijk zeggen wilde. ๐คข
Bloem Ysabella hรจ bah. Wat rot! Toch knap hoe sommigen alles om zichzelf kunnen laten draaien hรจ.๐
Miek89 Ysabella achteraf alsnog zeggen dat ze een ongevoelige trut is. Sorry, niet m'n meest tactische opmerking, maar heb nog geen koffie op๐