Ysabella Vulpen Rietjesbeker moeten in de zin van dat de avond dat ik weg ging ik er eigenlijk niet meer geweest zou zijn, ik snap nog steeds niet hoe het mij gelukt is. In die zin ‘moeten’. Deliana mijn moeder gaat het allemaal regelen. 😊 Het is ook een stukje gerechtigheid voor mij wat ik nooit gekregen heb omdat de politie en het systeem fouten hebben gemaakt. Ik kies ten alle tijden voor mijn kinderen en mijn veiligheid, dus als het niet anoniem kan dan stopt het per direct.
Rietjesbeker Ysabella je had het kunnen zijn, inderdaad, maar gelukkig heeft dit jou nooit 'moeten' gebeuren. Zoiets moet nooit iemand gebeuren.
Deliana Ysabella ik begrijp heel goed dat je wil helpen, maar pas je wel een beetje op jezelf? Zou sowieso bij de politie benoemen hoe die familie in elkaar steekt en vragen of ze jou zo veel mogelijk buiten schot kunnen houden. Je kan context en achtergrondinformatie geven, maar je hoeft niet met naam genoemd te worden...
[verwijderd] Ysabella Ik heb vanmiddag wel snel je bericht gelezen, wat enorm heftig! Fijn dat je moeder je gaat helpen!
iMoeder Ysabella Ik heb je oorspronkelijke bericht gemist dus weet niet hoe en wat precies. Maar wil even zeggen dat je het zo te lezen ontzettend goed aanpakt. En dat vind ik vaker, ook bij je andere berichten. Je mag echt trots wezen op de vrouw die je geworden bent! Heel veel sterkte meis.
Cactusje @Ysabella ik heb ook gemist wat er gebeurd is, maar wat ik van anderen lees is het wel erg heftig. Sterkte!
Marshmallow @"Ysabella"#29ik heb het ook gemist, maar zo te lezen uit de reacties is het erg heftig. Sterkte meis!
Hopsatee @Ysabella ook ik heb het gemist maar ik denk dat het iets te maken heeft met hetgeen onlangs is gebeurd in het nieuws. Het klinkt heftig. Sterkte Meis!
Ysabella Hopsatee ja dat klopt inderdaad. 😥 Ik vind het zo intens verdrietig, toen ik las dat hij het was zakte ik helemaal in elkaar en ben ik in paniek naar mijn man toe gerend die mij heel goed opving/vangt. Het recht systeem heeft vreselijk gefaald, dit had niet hoeve gebeuren.
Bloem Ysabella Hoe wist je dat hij dat was? Dat staat niet in nieuwsberichten toch, de naam bedoel ik? En @Tantetil schreef ook al iets over werken met kinderen… waar lezen jullie dat soort info?
Ysabella Bloem zonder naam en met balkje voor zijn ogen zag ik binnen 1 seconde al dat hij het was, daarna las ik zijn naam in in de kop van het artikel. Hij werkte inderdaad met kinderen, wat ik echt niet begrijp.
aardbeitjes Bloem ik volg het ook niet helemaal 😶 Edit: ik heb een nieuwsbericht gevonden. Het verschrikkelijke incident laatst met een overleden vrouw tot gevolg. Ik plaats niet meer info hier, weet niet of dat gewenst is namelijk. @Ysabella jou is iets verschrikkelijks bespaard gebleven begrijp ik. Dat lijkt mij een beangstigende gedachte. Sterkte ook met deze nieuwe episode van het verhaal
Rietjesbeker Nee, je bord hoeft niet te 'weken' en je glas ook niet, zet die zooi gewoon meteen in de vaatwasser! En ik heb het al zo vaak gezegd, dat ik weet dat het geen nut heeft mezelf nóg een keer te herhalen.