[verwijderd] Manque Nee moet vaak even ventileren dan is het er gelukkig weer uit. Maar soms komt het net even wat meer binnen.
[verwijderd] [verwijderd] Om heer eerlijk te zijn weet ik niet meer precies hoe lang het heeft geduurd, maar zeker wel een maand of 4 vanaf de aanvraag, Hier zat wel de zomervakantie er tussen. Wij hebben 18 uur per week. Mijn zoon gaat in totaal maar 3 dagen naar school (maandagmiddag speelgroep bij het CMP en vrijdagmiddag logopedie), dus hier is dat op dit moment toereikend. Hopelijk krijgen jullie ook snel nieuws!
[verwijderd] Wat óntzettend fijn "dat het mijn probleem niet is". Ik voel me meteen echt zó veel beter joh! NOT!!! Bedankt voor de peptalk hè... 😕😕
Manque [verwijderd] Ieks, dat klinkt alsof je gevoelens gewoon aan de kant geschoven zijn door iemand. Niet fijn 🙁 Toevoeging: Ik kan daar ook helemaal niet tegen. Zeker als ik de moeite heb gedaan om 'negatieve' gevoelens met iemand te delen irl. Ik vind dat al lastig... en als er dan ook nog zo overheen gewalst wordt, dat is dan extra naar.
iMoeder Ja hallo, gaan we daar nog wat doen daar beneden??!! (Mentruatie kwam op gang eergisteren, nee toch niet, ow ja toch wel, hè nou weer niks...) Godver de godver. 🤬
Manque fafa Waarschijnlijk iets met de schildklier. Maar alles doet pijn. Mijn spieren, mijn botten, mijn ingewanden. Mijn haar valt uit, ben constant moe. Alsof het hele systeem het zo'n beetje opgeeft. Maar goed, morgen weet ik waarschijnlijk meer.
Missy Manque Wat naar om te lezen dat je je zo voelt 😔 Hopelijk voel je je snel weer beter . Sterkte en natuurlijk beterschap .
[verwijderd] Manque Wat balen meid! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt over de oorzaak. Sterkte en beterschap!