Softbasegaming Mamabeertje zal dat de reden zijn dat ik de hele week al zo gaat ben๐ค. Maar hoe mooi is het dat je komt een gaat op dezelfde datum ๐. Dit is wat ze wilde of inslapen op haar verjaardag of de uitvaart op Dr verjaardag. Nou dat is gelukt!
Mamabeertje Softbasegaming Dat is inderdaad wel heel mooi. Het zou kunnen. Ik weet niet precies hoe je erin staat, maar een overlijden is natuurlijk altijd wel emotioneel. En is als ik terug denk aan de overlijdens die ik heb meegemaakt vond ik de week naar de begrafenis toe ook altijd wel slopend.
Softbasegaming aardbeitjes Uitvaart was heel mooi, echt zoals ze was. Heb er nu wel vrede mee zoals het is. Dochter vond het leuk want dr neefje en nichtje รฉn tante waren er haha ๐.
Sevenof9 De jongste heeft een Draco Malfoy fanaccount op Instagram. Ik vind het heel schattig en ook knap van haar want ze heeft best snel veel volgers gekregen. Maar er zitten heel veel fouten in haar Engels en dat zeg ik maar niet ๐
iMoeder Sevenof9 Waarom niet? Ik leg spellings of grammatica fouten wel uit, in Nederlands en Engels.
Sevenof9 iMoeder ja ik normaal ook wel. Maar ze heeft die instagram pagina best een tijd verborgen gehouden voor ons, nu heeft ze het wel laten zien en volg ik haar en dan vind ik het stom om gelijk met die fouten aan te komen want dan krijgt ze misschien spijt dat ze het heeft laten zien ๐ ze krijgt alleen maar positieve reacties in de comments dus ik denk dat dat ook kinderen zijn die het niet uitmaakt ๐
Ysabella Sevenof9 soms is die strategie even belangrijker dan direct zeggen hoe ze het wel had moeten doen. Het moet vast een overwinning zijn geweest om het aan jullie te laten zien.
Sevenof9 Ysabella ja precies๐ ze deelt niet zoveel over zichzelf dus ik vind het wel belangrijk dat ze die ruimte toch voelt.
Dahlia Iets met eerste keer slapen en niet meer nodig, grote jongen nu, huilt/schreeuwt nog niet๐ Als ik het typ ga ik spelen met de goden. Jullie weten zeker wat ik bedoel!
Vulpen Dahlia Zo herkenbaar. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Ik heb dat zelfs met gedachten. Gisteren dacht ik per ongeluk: hรฉ ik ben er al meerdere nachten niet uit gehoeven voor de kinderen. 3x raden wie er vannacht 2x uit moest ๐
Softbasegaming Vulpen Dahlia Zo zeiden wij gister dat het zo fijn is dat dochter eigenlijk nooit om 6u/6.30 wakker is. 1 keer raden wie er vanmorgen om 6.30 naast mn bed stond.
[verwijderd] Tegen de buurvrouw: mens waar maak je je in vredesnaam druk om! Maar dat zeg ik niet, want ik heb net zelf ook een bak shit geprojecteerd op iets totaal onbenulligs ๐
[verwijderd] [verwijderd] Tegen de buurvrouw: mens waar maak je je in vredesnaam druk om! Zeikwijf ๐ค
Softbasegaming Ik had een waxroller gekocht al paar keer opgewarmd maar steeds deed hij het niet. Draaide ik vandaag de kop er maar eens af zit er een bescherm folie over de opening๐
Huggybird Nee! Ik heb geen tijd voor pauze, de afgelopen 5 weken heb ik al geen tijd voor pauze. Dus nee ik heb nu ook geen tijd om met jou een stuk taart te eten voor mijn eigen verjaardag!!! eeehhh dit heb ik wel gezegd maar niet zo boos als ik dat wel wilde en ik had best willen vragen โheb jij je ogen in je broekzak gehad de afgelopen weken?!?!?!?โ Maar dat heb ik niet gedaan.....
[verwijderd] Dahlia zie verbazingstopic! Ik kwam tot de conclusie dat zeikwijf de lading niet meer dekte ๐