Bloem hahaha daarom zeg ik het ook niet hardop 😁 hier vind ik het ook niet erg, ik kies wanneer ik hier ben.
Dit weekend hadden we visite van schoonfamilie, en ik had al niet zo'n zin in ze, maar het is ook zo aso om niet bij ze te gaan zitten, dus ik had eerst oom die het vroeg, en een half uur later kwam de tante erbij zitten en die vroeg het ook weer.
En dan hebben sommige mensen de neiging om als ik positief ben, een soort tegengewicht te gaan geven. Dan zeg ik "het gaat relatief best goed, hij gaat vooruit etc" en dan krijg je reacties "maar het is niet niks hè, je leven staat wel compleet op zn kop hè, het is wel heel heftig hè" alsof ze per see willen dat ik jammerend door het leven ga.
Maar inderdaad; mensen bedoelen het goed, dus ik ga het zeker niet hardop zeggen. En soms kan ik het wél waarderen, zij kunnen ook niet ruiken wanneer dat zo is en wanneer niet.
En zondag zijn wij lekker helemaal alleen thuis 😌 met een slot op de deur, geen bezoek, geen verpleging, helemaal niks... ❤