[verwijderd] Bloem Ja, ik ga er straks maar ff eentje halen. Ik ben er echt helemaal uit. Staan de kruidvat 2 voor 5 euro nog steeds zo goed bekend? Zijn er merken die ik zeker moet vermijden?
Ysabella [verwijderd] ik zou deze halen, hij kost wel rond de 10 euro maar deze test is erg gevoelig dus als je zwanger bent zie je ook echt wat. Ik testte bij Z, 7 dagen voor nod positief.
Cactusje [verwijderd] Er zijn er die er niet zo fan van zijn, maar ik had nooit een streep als het niet zo was. Als je een action in de buurt hebt kun je ze daar ook halen, zijn ook prima testen.
Deliana [verwijderd] ik zou een sprintje trekken naar de dichtstbijzijnde winkel en er voor de zekerheid maar 2 kopen. Die onzekerheid.... ๐คข๐ฅต
Hopsatee [verwijderd] ja ik heb zelfs contact met dokter gehad en ook getest uiteraard toen haha. Ook speciaal gekocht en zo. Maar dokter zei dat ie pas verbaasd was als het heel vaak voorkomt of echt afwijkingen zijn zoals allerlei bloedingen. Het schijnt ook echt te veranderen als je ouder wordt enzo.
Ysabella Honkeytonk ja ik dacht misschien heeft ze wel later haar eisprong gehad dan ze denkt. Dan zou ik voor de zekerheid voor deze gaan.
Pimpelmeesje Honkeytonk Dan is de hoop wel redelijk vervlogen hรจ ๐ maar lekker extra genieten van je kindjes vandaag en jezelf waar het kan verwennen โค
[verwijderd] Negatief. Je zou denken dat ik blij en opgelucht zou zijn, maar ik kan alleen maar huilen.
Vulpen [verwijderd] Digi-knuffel! Het is vast gewoon stress, wat een emoties allemaal joh, dat valt ook niet mee...
[verwijderd] [verwijderd] Knuffel ๐ Zoveel emoties en gedachten die door je hoofd gaan. Het is okรฉ..
Deliana [verwijderd] van mij ook een digi knuffel. Alles stress komt er uit.... je even heel kut voelen mag gewoon ๐น
Bloem [verwijderd] ach het is toch ook ff gewoon kl*te. Huil maar lekker hoor. Hopelijk lucht dat op.
Rietjesbeker [verwijderd] huilen is niet raar, want ook al plan je zoiets niet, je hoofd gaat toch bezig met 'wat als'. Daarbij heb je momenteel sowieso een hoop stress en gedoe. Dus pak een kop thee, chocolade en ga even lekker ongegeneerd huilen. Dat mag best ๐
Meca [verwijderd] Je hebt zoveel op je bordje op het moment, het lijkt mij dat de tranen ook gewoon ontlading zijn van alles. Dikke knuffel โค๏ธ
Femkes [verwijderd] begrijpelijke reactie hoor, de spanning komt ook gewoon los. Even laten gaan, dat is helemaal prima.