Manque Sevenof9 Nee, jullie ook niet! Mental note: definieer de volgende keer de perso(o)n(en) die je aanspreekt. Ik had het over niemand hier op AvdK in ieder geval 😛
Ysabella Nadenken is soms erg lastig blijk maar weer. Een pita broodje in de broodrooster doen met kaas er tussen. Weet je wat er dan gebeurd? Dan krijg je kortsluiting in huis doordat de kaas gaat lekken. Ik dacht dat mijn man wel een beetje na kon denken. Ik heb nu dus een overleden broodrooster met verbrande kaas er tussen. 😂
[verwijderd] Ysabella ik vraag mijn vriend dus of dit kan. En hij zegt dat je gewoon kaas tussen je pita broodje kan doen. We gaan het maar biet uit testen 🙄
[verwijderd] [verwijderd] ah nee zeg! Dan heeft ze echt een blad voor haar kop en werkt een fatsoenlijk gesprek ook niet. Dan moet ze het inderdaad op de harde manier leren. Kans dat je bijvak krijgt van je collega's is op deze manier ook wat groter!
[verwijderd] [verwijderd] Ja, ik ga maar gewoon letterlijk zeggen dat ze onze baas niet is en dat ze zich ook niet zo moet opstellen.
Manque [verwijderd] Ik doe niet anders, hoor. Hier nooit misgegaan. Maar wij hebben zo'n horizontaal grill-exemplaar.
Cactusje [verwijderd] Het kan prima hoor, ligt er ook wel aan hoe lang ie er in zit en welke kaas je gebruikt. Jonge kaas zal er sneller uit lopen dan belegen.
BabyFG [verwijderd] hier gaat dat altijd goed hoor 🙈🙈 maaaaaar de truc is natuurlijk wel om een stuk van de pita dicht te laten aan de onderkant die je in t rooster stopt 😆 misschien is dat ons geluk dan 😉
Ysabella [verwijderd] pita broodjes zonder kaas gaat prima, het ging ook een paar minuten goed tot dat de kaas ging smelten. Toen was het opeens boem😂😂😂
Mary Manque Hier gaat het ook altijd goed met de grill. Maar ik denk dat @Ysabella zo'n officiële broodrooster bedoelde? Zo'n ding waar je brood uit springt als het klaar is? Volgende keer de grill, oven of airfryer proberen!
Manque Mary Volgende keer de grill, oven of airfryer proberen! Ik sluit me hierbij aan. Officieel advies van de pitakaassmelters: grill, oven of (XL) airfryer. Koekenpan kan ook, dat is een mooie ambachtelijke methode voor de puristen onder ons.
Lumihiutale Maar niet die allergoedkoopste bij bol! Die zwarte laag veeg ik er zo met een doekje af 😕
Elena22 Argh, meneer de peuter ik kan je wel even achter vier lagen behang plakken want je zorgt ervoor dat je moeder nog eens doordraait met je gedrag.
iMoeder Ja joh, tuurlijk, ben jij ‘blij dat het over is!!!’ Daar was drie weken geleden anders nog niks van te merken met je slijm berichtjes midden in de nacht. Maar het zal wel weer de persoonlijkheidsstoornis zijn die aan het woord is. Whatever.
[verwijderd] Pimpelmeesje best goed eigenlijk. We hebben taken verdeeld en ze voelde zich ineens minder belangrijk.