[verwijderd] Ik ben gisteren om 21u gaan slapen, zo moe! Haha. Resultaat van vanmorgen.. het gaat de goede kant op! In begin er een beetje aan te wennen ๐
[verwijderd] [verwijderd] Ja, dat is echt een streepje! Je bent zwanger! En fijn dat je er een beetje aan begint te wennen! ๐
Ansji [verwijderd] Ik wil je veel sterkte wensen, maar ook feliciteren. Het blijft toch een klein wondertje wat er uit liefde in je buik groeit. ๐ Ik denk trouwens ook een meisje...
[verwijderd] Ik ga mezelf verplaatsen naar het zwanger topic en het test top zodat dit topic weer vrij komt ๐ ๐
Miek89 Ja nu zie ik het ook, kon het gister niet goed zien. Gefeliciteerd ๐ (oh en ik denk ook dat het een meisje is ๐)
Hopsatee Gefeliciteerd!(en sterkte nog steeds) Wel bijzonder vorig jaar was je ook zwanger nu toch? Overigens denk ik een jongen.
Soturi [verwijderd] Mijn oudste heet Riley. ๐ Voldoet precies aan wat je wil. En zou wat zijn als ik het geen mooie naam vond hรจ. ๐
Blue [verwijderd] en kan voor een jongen en een meisje, hoef je je daar niet meer druk om te maken ๐
Kipsate Nu even zorgen dat je ergens tussen de 12 en 14 weken een mooie echo met een nub kan regelen ๐ @[verwijderd]