Diazz [verwijderd] Gewoon lekker gaan slapen hoor. Vooral als je dagen zo vroeg beginnen. Vreselijk trouwens... Hopelijk gaat de kleine snel doorslapen π
[verwijderd] Tegenwoordig slaapt hij tussen 3 en 5/6 uur ook weer. Heb ook niks meer gedaan vanavond trouwens.
Bloem Wat een ongelooflijk eigenwijze en asociale schoonfamilie heb ik. Stelletje piep. Stank voor dank. In tijden van nood leer je mensen pas goed kennen. Nou dat blijkt π‘π‘π‘π‘π‘π‘π‘π‘ππππππ€π€π€πππ€
Bloem Rietjesbeker klopt. Wil er niet inhoudelijk wat over kwijt ivm dat dit forum openbaar is. Maar echt heel erg dat mensen hun eigen belang voor dat van hun zieke vader stellen,
Bloem Robije Nou inderdaad. En dan ben ik nu degene die het verkeerd opvat uiteraard. Valt niks verkeerd aan op te vatten. Je houdt je aan de afspraken of niet. Zeer simpel.
Vitamientjuh Dat ik kapot ben. Ik kan bijna niet meer door alle problemen, maar ik moet doorgaan voor de kinderen.
Bloem Vitamientjuh heel veel sterkte! Kunnen we hier wat voor je doen? Luisterend oor? Advies? Mag ook in pb.
[verwijderd] @Vitamientjuh @Bloem Sterkte dames! Ik ben zooo klaar met werk en in mijn eigen huis wonen. Ik wil NU vakantie, minimaal een week, en ik wil NU verhuizen, niet pas over een week.
[verwijderd] [verwijderd] Dat was rap.. Be careful what you wish for.. Nog geen minuut later word ik gebeld dat ik zoon moet halen, want is ziek. π
iMoeder Als er nu nog 1 iemand zegt dat ik zo ben afgevallen, met zoβn bezorgde blik erbij, ga ik gillen!! π€¬
[verwijderd] iMoeder herkenbaar !! En inderdaad zwaar irriterend Vooral als ze dan ook nog zeggen , goh je word nu wel erg dun , zorg je wel dat er wat gewicht overblijft En dat terwijl ik nog steeds geen gezond bmi heb , Maar dat willen ze dan weer niet horen