Niks boeiends hoor, vandaar dat ik het ook maar steeds niet plaats.
Maar ik erger me echt dood aan een vriendin die heel erg obsessief met haar honden omgaat. Ik vind het vaak gewoon te ver gaan, terwijl ik echt wel een dierenvriend ben.
Als ik haar uitnodig om te komen eten moeten de honden mee, terwijl ze op 5 min afstand van mij woont. Want anders zijn ze te lang alleen. ( anderhalf uur) Als we een avondje weggaan regelt ze oppas voor de honden, want dan hebben ze wat β aanspraakβπZe heeft haar bank afgestaan aan de honden en zit nu zelf op een stoel. ( want de hondjes vinden die bank zΓ³ heerlijk liggen) De honden MOETEN ook minimaal 5,5 uur uit per dag. Als haar dat zelf niet lukt vraagt ze bijv aan mijn man of hij een ronde wil doen na zijn werk. En die ronde moet dan wel 45 minuten zijn!. Een dagje weg samen zit er dus zeker niet meer in. ( ze mankeren trouwens niets medisch, en ze slopen ook niets in huis oid) Ze zijn echt ontzettend lief, maar dit is gewoon ongezond. En vaak laat ik het gaan, maar vandaag werd ik er weer even niet goed van toen ze me om een lift vroeg naar de stad, en ze dus met die honden komt aanzetten. π€¨
Maar goed, de irritatie is alweer gezaktπ