iMoeder Kan ik iemand inhuren om mijn eigen dood in scene te zetten? Daarna ontvoer ik mijn kinderen en leven we happily ever after in een warm land.
Toch6 Toch6 We zien wel? Het is de verjaardag van 2 van je kleinzoons, het is nog 3,5 week dus daar kan je gewoon rekening mee houden! Door jullie gedrag ben ik inmiddels geneigd om de kinderen niet meer te corrigeren als ze zeggen dat ze 1 opa en oma hebben. Dat jullie niet als grootouders voelen is puur door jullie gedrag Ze komen nu toch maar wel deze zaterdag en dan over 2 weken niet. Ipv nu zeker niet en over 2 weken zien of t kan
Robije [verwijderd] zit je nog lang aan haar vast? Of is het even “tanden op elkaar en dit jaar uitzingen”
[verwijderd] Robije hopelijk krijgt hij volgend jaar iemand anders..😅 maar dat weten we in mei/juni pas denk ik.
[verwijderd] [verwijderd] ik zou ipv een andere school zoeken een gesprek met juf en directie aan gaan.
[verwijderd] [verwijderd] een gesprek aangaan met de juf is al meerdere keer gebeurd, maar ze hoort ons niet/luistert niet/spreekt zichzelf steeds tegen. Een gesprek met de directie gaat zeker ook gebeuren, maar ik kijk alvast rond, voor het geval dat 😅
[verwijderd] Blijf met je tengels van de was af! Als je niet ziet dat lichtblauw geen wit is en knalgroen niet donker is dan moet je overduidelijk niet sorteren!!! Oh en als je dan toch bezig bent: blijf van de wasmachine af! Niet alles moet of kan op 60 graden!!!
Diazz [verwijderd] Zo herkenbaar 🤣Man wast hier nooit, maar gooit standaard de was in de verkeerde wasmand. Het gemak van al die wasmanden is op die manier ook weg, want het moet toch allemaal weer uitgezocht en gesorteerd worden. Ik herken de frustratie 😒
[verwijderd] [verwijderd] Ja ik word niet heel blij van steeds gekleurde dingen bij de witte was. Weet niet hoe wit jouw was dan blijft?
[verwijderd] [verwijderd] gewoon wit eigenlijk. Echt donkere dingen zoals een zwarte jeans dat geeft wel af. Maar een lichtbrauw truitje niet 😛
[verwijderd] [verwijderd] nu lichtblauw, vorige keer rood, de keer ervoor een spijkerbroek, de keer daarvoor happy socks... en maar miepen dat zn overhemden niet echt wit-wit meer zijn...
[verwijderd] Diazz Daarom heb ik 1 wasmand (zo een kleine om te tillen) in de badkamer waar iedereen in huis zijn was in gooit en op zolder gesorteerde manden waar ik die mand uit de badkamer zelf in sorteer.
[verwijderd] [verwijderd] ik begrijp dan niet waarom bij gaat miepen dan. Hij doet het toch zelf? 🤪 Misschien kun je van die doekjes gebruiken die kleur opnemen?
[verwijderd] Ik gooi echt alle kleuren door elkaar en heb nog nooit een verkleuring gehad... ik sorteer alleen op temperatuur. Ben ik nou zo raar?
Honkeytonk [verwijderd] nee hoor , dat doe ik ook. en ook nog nooit verkleuringen gehad. Ik sorteer alleen op 30 en 60. En af en toe was ik de 60 graden was op 90 haha.
Lumihiutale [verwijderd] zelfs sorteren op temperatuur doe ik niet 🙊 Ik pleur alles bij elkaar op 40 graden en het wordt wel schoon 😄
[verwijderd] [verwijderd] echt? ik heb hier deze selectie, wit roze licht gekleurd donker gekleurd zwart spijkerbroeken handdoeken en dan nog heb ik kledingstukken die ik in geen van dit rijtje vind passen en dus appart was 😂
[verwijderd] [verwijderd] ik snap t ook niet, daarom moet ie gewoon de was laten. Ik vind dat echt prima om te doen en hij doet al genoeg andere dingen.
[verwijderd] Sommige ouders mogen ze de nek omdraaien en in een diepe put gooien! Wat een debielen zijn er helaas toch op de wereld. Bah!
[verwijderd] Lumihiutale dat deed ik vroeger ook maar dan krijg ik de stinksokken van mijn dochter niet meer schoon 🤣
muppet Lumihiutale Dat deden wij vroeger ook, maar nu houden we wit wel apart. Blijft toch een stuk witter. En handdoeken en beddengoed gaan op 60 graden.
[verwijderd] Lumihiutale maar serieus als je witte of lichte kleding bij spijkerbroeken gooit wordt dat toch vies goor van kleur?