Diazz [verwijderd] Normaal vind ik het heerlijk๐๐๐คฃ Maar dat gebijt tijdens het voeden word ik รฉcht gek van.
[verwijderd] Flikker op, ik wil alleen in bed in de slaapkamer liggen. Ga gewoon iets voor jezelf doen.
Dahlia Ohh ik vind je echt een grote opperheks! Dat je maar lekker daar blijft met je, ik moet altijd het grootste woord hebben en je schijnheilig gedoe...bah!
[verwijderd] Haal die broek uit je reet. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker zit tijdens het sporten๐ซ๐ซ.
[verwijderd] Slappeling, houd die klep nou eens dicht en stop met jezelf volproppen. Zo val je natuurlijk nooit af! Wat ben je toch een slapjanus.
Diazz Als je vannacht weer zo hard durft te snurken dat zelfs de kinderen denken dat er een ruit is ingeslagen en er ingebroken wordt, trap ik je echt regelrecht naar de bank. Al heb ik dit net per ongeluk ook hardop gezegd ๐
[verwijderd] Tuurlijk heb je gisteren niks extra's gedaan terwijl ik migraine had. Alleen dochter opgehaald van het kdv... Je was zo laat dat ik ook nog kon koken. Fijn ook dat je dan vanochtend zelfs niet even de vaatwasser hebt uitgeruimd terwijl mijn hoofd nog bonkt. Ben blij dat je tenminste nog ontbijt voor dochter hebt gemaakt, want die kon ik wel uit bed halen terwijl je nog thuis was.
[verwijderd] BabyFG als ik met haar op goede voet had geleeft had ik dit ook wel gedaan. Maar ik heb alleen goed contact met hem, en hoor dit soort dingen ook van hem.
BabyFG [verwijderd] ja dan ligt t idd wel een beetje anders ja...dan is t wat lastiger om daar iets over te zeggen he....moeilijk wel!
Kache Euh, hallo, moet ik nu echt voor de 100.000ste keer zeggen dat die kids niet op miraculeuze wijze zich helemaal zelfstandig zullen klaarmaken voor school? Leg die f*cking telefoon neer en DOE iets! En nee, niet over 10 min maar NU!
[verwijderd] Kache oh, zo herkenbaar dit. Maar dan voornamelijk 's avonds. En dan klagen dat alles op mijn tijd en planning moet. Maar hij heeft niet door dat die 10 minuten zo 45 minuten worden. Kijk maar op je telefoon als de kids in bed liggen! Grrr
[verwijderd] Als je niet eens de moeite neemt te reageren op mijn berichtje waarom zou ik mezelf dan weg cijferen zodat jij het niet zo druk hebt. Zoek het uit.
[verwijderd] Doe voor de verandering eens waarvoor je betaald wordt ipv ervanuit te gaan dat iedereen jouw shit wel opruimd. Oh nee, waarom zou je de telefoon aannemen als je midden in je dagelijkse portie "ik heb het zo zwaar want ik heb 2 kleine kindjes"-gedramatiseer zit? Het zijn maar klanten.. die hebben we toch teveel..
[verwijderd] Delete/ iets wat ik niet hardop mag en kan zeggen. Was wel fijn om even uit te typen. ๐