aardbeitjes [verwijderd] Bij Eth krijg je een melding dat het minimaal €250 moet zijn Op de website, niet bij Blox he. Volgens mij is daar voor alles €5 de grens
aardbeitjes [verwijderd] ja ik was te vroeg met kopen haha. We hadden een correctie op de koers verwacht maar dit is toch altijd even spannend 😉
[verwijderd] aardbeitjes alles wat ik in Blox had staan. de btc op ledgers niet, daar gaan we ook niet iedere keer kopen verkopen
aardbeitjes een jaar geleden stond bitcoin op 4K....had ik toen maar een hele gekocht. Ik durfde niet ivm de net gestarte pandemie en had geen idee hoe crypto zich staande ging houden. Die ene bitcoin had ik nu graag voor 48K verkocht 🤣
Nescio aardbeitjes mijn man zei gisteren langs zijn neus weg dat zijn neefje er 10 heeft 😮 die is er al jaren mee bezig.
aardbeitjes [verwijderd] ik niet haha...ik wacht op de 50k Ik gebruik nu ook Bitvavo trouwens, is goedkoper dan BTCdirect/Blox qua fees
Noordeling Hoe doen jullie dat dan, nu alles verkopen en dan wachten tot het weer dipt en dan weer aankopen? (,k heb om eens te proberen voor een klein bedrag bitcoins gekocht, maar geen idee wat nu wijsheid is)
aardbeitjes Noordeling ja en nee. Een deel staat vast voor langere termijn, daar komen we nu niet aan. Ik heb via apps als Blox en Bitvavo ook crypto en daar speel ik mee inderdaad. Ik twijfel of er morgen een correctie komt op die 50k en of ik vanavond niet een deel moet verkopen
Noordeling aardbeitjes dank je, dit is ook echt om mee te spelen idd, dus misschien vanavond verkopen en dan even afwachten wat er gebeurd.
[verwijderd] aardbeitjes daar gok ik in ieder geval wel op, die correctie, om vannacht/morgenochtend te kopen... maar goed, ik had ik van mij al te vroeg verkocht 🤣