[verwijderd] aardbeitjes ja het gaat echt enorm de lucht in eh π ach ja we zien wel, als het naar beneden gaat maandag gaat het daarna wel weer omhoog π
[verwijderd] Nog een oeps... π https://www.nu.nl/economie/6117546/tesla-topman-elon-musk-zet-koers-cryptomunten-op-scherp.html
aardbeitjes [verwijderd] hmmm...de markt reageert altijd op zijn uitspraken en uitspattingen. Benieuwd of hij zakt want dan koop ik lekker bij π€£
aardbeitjes [verwijderd] 1986Lynn BTC direct inderdaad. Dat is een Nederlands en betrouwbaar platform. Verificatie moet overal ivm wetgeving, daar kom je niet onderuit. Ik vind het platform heel gebruiksvriendelijk en efficiΓ«nt. Je hebt snel crypto gekocht of verkocht.
aardbeitjes Zuremat wellicht kunnen we helpen. Wat lukt niet precies? Of gaat het om codes/wachtwoorden?
[verwijderd] aardbeitjes inderdaad, misschien kunnen we iets doen als we weten wat precies het probleem is?
aardbeitjes [verwijderd] en heb je gekocht? Ik voor β¬100 net maar daarna zakte hij nog meer π Hij stond rond 44k dus met een stijging terug naar 47-48k heb ik toch een mini winst. Daarna mag hij verder doorschieten. Gisteren raakte bitcoin een nieuw Fibonacci level...volgende stap is 60k (dollar)
aardbeitjes [verwijderd] ja hallo dat is wel heel heftig π Ik wilde eth kopen via BTC direct maar het minimale is β¬250. Dat vond ik een beetje veel voor een spontane doordeweekse maandag π€£. Ik hou het bij bitcoin en hoop dat hij nu gaat stijgen
[verwijderd] aardbeitjes wahahahaha ja kan ik me voorstellen ππ btc zit al weer in de lift trouwens
[verwijderd] aardbeitjes raar trouwens, minimaal β¬250 ... π€π€π€ minimale aankoop daar is toch β¬5?