[verwijderd] Nescio Louelle81 ik heb mijn inleg inmiddels bijna verdubbeld, op een paar centen na ๐
Nescio [verwijderd] Louelle81 ik moet me wel tegenhouden om niet elke 10 min op Blox te kijken. Koers schommelt best wel ๐
[verwijderd] Nescio wahahaha gelijk mijn vader... Paar weken terug heeft hij ook btc gekocht op ons aanraden en ik krijg per dag alle stijgers en dalers per screenshot van hem binnen ๐ ๐ ๐ nu staat het trouwens bijna op โฌ30k... waanzinnig.
Bubblicious Even misschien een rare vraag maar het geld wat je verdient met bitcoins moet je dat ook opgeven bij de belasting als inkomen en er dus belasting over betalen?
Meca Bubblicious Ja Edit: Maar omdat het een cryptomunt is valt dit niet te zien voor de belastingdienst zoals geld op een bank. Alleen als je dus ineens โฌ10000 op je bankrekening krijgt zullen ze zich wel afvragen waar dat vandaan komt.
aardbeitjes Bubblicious crypto valt onder box 3. Zo lang je niet boven de grenswaarde komt dan betaal je niets of heel weinig. Dat de belasting er niets vanaf weet is niet helemaal waar. Ze kunnen zien dat je geld overmaakt en nieuwe wetgeving bepaalt dat je bijv een screenshot moet maken van je crypto-adres. https://www.toezicht.dnb.nl/2/50-238362.jsp#
Pietje1987 aardbeitjes hier heeft het op termijn ook een nieuwe badkamer opgeleverd ๐ wordt dit jaar geรฏnstalleerd. Oh en vloerisolatie
Louelle81 [verwijderd] dat is waar! Maar wel goed om te zien hoeveel winst je zou kunnen pakken. De vraag is. Wanneer verkoop je??
aardbeitjes Louelle81 ik room af en toe af naar mijn startbedrag (winst verkopen) Een andere investering laten we lang staan, daar handelen we niet mee
smax aardbeitjes Hebben wij drie jaar geleden ook gedaan en daar zijn we toen heerlijk een week van op vakantie geweest ๐