iMoeder 2littlemonkeys Maar is dat nou een olie die je rechtstreeks op je huid doet? Of meng je het met een creme op je hand voordat je het opdoet? En is er iets voor kringen onder je ogen?
2littlemonkeys iMoeder door je crème mengen is een optie, gewoon zo op je huid aanbrengen en daarna een crème eroverheen kan ook. Ik doe zelf de hyaluron op m’n huid en daarna een crème of lichte olie (in de avond). Voor kringen onder je ogen is er iets, het heeft cafeïne in de naam. Volgens mij caffeine solution of iets in die richting. Deze heb ik zelf niet gekocht 🙂 @Sneeuwvlokjes volgens deze site: https://www.google.nl/amp/s/theskincareedit.com/.amp/2017/08/04/the-ordinary zou je de niacinamide + zinc kunnen gebruiken, aangezien deze geschikt is voor een gecombineerde huid én roodheid zou moeten verminderen. Voor de hydratatie zou ik voor de Hyaluronic Acid en de hemi-swualine gaan. Die laatste verstopt de poriën niet wat ik zelf wel heel fijn vind.
iMoeder 2littlemonkeys Ik heb ondertussen ook besteld. Heb de cafeïne 5% besteld voor de ogen, Buffet, de Niacinamide 10% en de Hyaluronic acid. Dus ben benieuwd.
Hooyo-shimbir iMoeder heb jij t in huis? Ze gaan bij mij een nieuw pakket opsturen omdat die van 1,5 week geleden nooit is verzonden volgens de track and trace.
iMoeder Hooyo-shimbir Ik heb een mail gehad dat het verzonden is vandaag. Maar ik heb bij the ordinary zelf besteld.
[verwijderd] Zou iemand mij kunnen helpen bij het maken van een keuze? Ik kom er niet echt wijs uit. Zoek iets tegen pukkels en lijntjes in mijn gezicht. Zou die health skin set dan wat voor mij zijn?
Sneeuwvlokjes [verwijderd] ik kwam er ook totaal geen wijs uit. Heb maar iets besteld wat mij werd aangeraden op het forum. Geen idee hoe ik het allemaal moet gebruiken. Ik heb het ook nog niet binnen. Ik ben dus nog in afwachting.
[verwijderd] Dit klinkt heel interessant dus ik volg dit topic haha! Ook al puilt mijn kast uit van beauty producten, ik kan er niet genoeg van hebben! ik zag op de website ook een haarserum voor dikker haar, iemand daar ervaring mee?
[verwijderd] Misschien een handige tip, bij de Douglas zijn producten van the Ordinary nu ook in het assortiment. Gratis verzending en volgende dag in huis.
[verwijderd] iMoeder wat heb je precies besteld (en voor welke huidproblemen)? Zijn er meer meiden die hun bestellingen al binnen hebben gekregen? Mijn nachtcrème is op en nachtserum is bijna op, ik mag dus een nieuwe avondroutine uitzoeken van mij 😄
iMoeder [verwijderd] Ik heb de cafeïne oplossing voor onder mn ogen omdat ik daar nog wel eens kringen heb en wat lijntjes begin te krijgen. De Niacinamide en Zinc voor poriën. Want heb wel wat grove poriën op de T-Zone. The Buffet, als serum. En Hyaluronic Acid 2%+B5 als hydratatie, serum, onder een crème.
Sneeuwvlokjes Ik heb eergister mijn pakket binnengekregen. Niacinamide+zink en de hyaluronic acid. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik welke nou het beste kan gebruiken dus ik doe de één ‘s ochtends en de ander ‘s avonds. Ik merk nog niets maar mijn verwachtingen zijn wellicht iets te hoog gespannen. Ik heb al een jaar of 10 last van rosacea en met name op 1 wang heb ik een hele felle rode “vlek”. Ik heb het hele assortiment vd apotheek+drogist er al opgesmeerd. Zonder resultaat. Dus nu smeer ik, enigszins tegen beter weten in, the ordinary. Maar wie weet wordt het toch minder fel. Dat is mijn hoop. Maar vooralsnog voelt mijn huid wel heerlijk zacht en fris aan. Vooral als ik na het douchen dit spul gebruik voelt het alsof mijn huid tintelt en echt oppept.
[verwijderd] Ik heb het even anders aangepakt. Naar de beautysalon hier in het dorp gegaan en een acne set aangeschaft. Verschrikkelijk duur maar ik merk nu al, na een paar dagen, dat mijn huid rustiger wordt. Volgende week ook een acne behandeling. Ik ben t helemaal beu, ben verdorie bijna 40 en nog jeugdpuistjes. Tijd om er echt wat aan te gaan doen.
[verwijderd] Ik ben sinds vrijdag aan het smeren met die niacinamide 10% + zinc en het is echt bizar hoe veel verschil er zit! Ik had hoge verwachtingen nav dit topic, maar dat heeft het nog overtroffen ook.
[verwijderd] [verwijderd] gecombineerd, maar vooral veel meeeters en grove poriën op mijn wangen. Die zijn echt drastisch verminderd!
Nescio Ik zweer bij de producten van Louis Widmer. Ik krijg altijd complimentjes over mijn huid en dat is sinds ik die producten (de face wash, de BB-creme en de dag/nachtcreme) gebruik.