Bubblicious [verwijderd] ja lijkt me heel lastig. Misschien inderdaad symbolisch. Want een tattoo is natuurlijk een blijvende herinnering die je iedere dag ziet en wil je dat wel? Lijkt mij ook heel confronterend. Nog een idee wat ik anders had is een hand die open vouwt en daar vlinders uit vliegen. Iedere miskraam een vlinder. Neem gewoon je tijd om dit een mooi plekje te geven op wat voor manier dan ook
[verwijderd] Bubblicious confronterend is het niet meer. Ik vind het juist mooi als het ook zichtbaar is dat dit een onderdeel van mijn leven is. Sevenof9 paardenbloemen vind ik ook mooi, maar ook wel weer cliché. [verwijderd] daar zit ik nu ook aan te denken. Maak ik het mijzelf ook wat makkelijker. Dank je voor het meedenken!
[verwijderd] mijn advies denk er goed over na en als je het zeker denkt te weten denk er dan nog 100x extra over na. Zegt hier iemand met spijt als haar op het hoofd van een tattoo.
[verwijderd] Ik lees mee, denk ook na over een tattoo. [verwijderd] bedoel je gewoon echt de keuze om een tattoo te zetten? De plek, de afbeelding, de artist? Een combinatie van dit soort dingen?
Manque Ik heb wel een studio gevonden die ik héél tof vind, Expanded Eye, maar die zit in London 🤔 Ik wil niet zo'n tattoo trouwens, ik heb een hele andere voorstelling in gedachten, maar ik vind de stijl wel wat voor mij.
[verwijderd] Manque Ik zeg, een weekend naar Londen! 😉 of checken of ze binnenkort in Nederland als guest-artist ergens aanwezig zijn.
[verwijderd] Manque ik zou naar Londen gaan. Het staat de rest van je leven op je lijf en dan wil je het echt naar je eigen smaak hebben.
[verwijderd] Manque serieus.. kijk eens bij Veerle London van Skinwerks. Haar werk komt redelijk overeen met deze plaatjes.
[verwijderd] Manque Het is wel heel erg ‘jou’ dit... Maar dan ga je toch gewoon naar London? Who cares? Yolo...
Steenbokje Ik mag morgen ook weer! Zo'n zin in.. wordt wel mijn 14 tattoo hihi mijn wenkbrauwen zijn ook getattoeerd trouwens dan zijn het er 15🙄
[verwijderd] Tantetil ik vind hem nu (10 jaar later) te groot en op de verkeerde plek. Het ontwerp zelf vind ik gelukkig nog wel mooi. Het is de naam van mijn zoon. Ik wist toen zeker (niet dus!) dat ik nooit meer zwanger zou worden en zou bevallen (heb de tattoo een paar dagen na mijn bevalling laten zetten) en nu ik wel een 2e kind heb, heb ik voor mijn gevoel nergens meer een mooi plekje waar haar naam even groot op mijn lichaam kan. En het voelt ergens zo oneerlijk haar naam maar klein te tattooëren omdat hij er wel groot op staat.