Denk dat er al een hoop tips idd gegeven zijn, zoek uit welke stijl bij jou past en zoek daar een passende tattoo artist bij.
en de wachttijden kunnen in sommige gevallen oplopen tot een jaar, maar dat betekent doorgaans wel dat t dus een hele goeie is π
tattooβs op je onderarm bewegen mee al naar gelang jij je arm beweegt, dus hou daar rekening mee dat t ontwerp dus niet constant hetzelfde eruit ziet π
Binnenkant onderarm valt qua pijn idd best mee, maaaaaaaar ik heb er zoβn 3 a 4 uur voor gezeten en t werd toch wel echt goed pijnlijk hoor bij t inkleuren π
wat niet gek is want je huid raakt geΓ―rriteerd en opgezwollen natuurlijk, je krijgt een ontstekingsreactie. En dan gaan ze daar vervolgens ook weer vrolijk in zitten prikken met een naald π
maar zijn t alleen wat lijnen en hoeft er verder niet ingekleurd te worden dan is t wel te overzien qua gevoeligheid.
tot nu toe vond ik voet t pijnlijkst en dan met name richting t enkelgewricht (ik heb pols, onderarm, voet , binnenkant been net boven enkel en onderrug)
hou er ook rekening mee als je bijv heel fijne lijntjes hebt dat deze een beetje kunnen uitvloeien met de tijd en dus wat breder worden. Moet zeggen dat ik dat effect overal heb gehad tot nu toe, ongeacht de locatie.
maar ook weer niet zo erg dat t is gaan vlekken ofzo, dus je ziet nog wel gewoon goed echt t ontwerp enzo π