Betsy Er zit geen tv aansluiting in de woonkamer van ons huis. Dus kan ik de media box niet aansluiten. De enige afwijkende contactdoos die ik kan vinden is deze: wat is dit......? @LucP jij als hoofd technische dienst een idee?
1981mama Wij hebben niet deze maar we hebben toevallig ook 2 stopcontacten en een derde ander ding ernaast waarvan de voorkant is afgevallen. tis geen stopcontact iig :p
1981mama Betsy misschien een voetschakelaar voor het licht? zie je in ziekenhuizen heel veel (iig bij ons op neonatologie wel) anders eerst de stroom er af halen in de meterkast en dan openmaken die handel
Cactusje Lijkt mij een coax aansluiting voor tv of radio, vooral omdat ie zo dicht boven de grond zit. En waar het kapje af is.. dat dan weer wel.
Betsy Cactusje yes. Dat dacht ik dus al maar van mijn man mocht ik dat zwarte ding er niet af halen. Die vond het niet zo’n goed idee dat ik met schroevendraaiers liep te zwaaien bij het stopcontact. 😬
BabyFG Betsy haha en nu dan? Gaat hij t zelf doen? 😉 ik denk ook dat daar je coax kabel binnen komt 😉 maar gek zwart ding zit ervoor dan 🙈 bij ons kwam t ding achter een plint vandaan zetten...gewoon los ontzettend kort snoertje waar je geen kant mee op kunt 😒 dan vind ik dit toch een nettere manier zoals t bij jou zit 😬😉
Betsy Toch6 Volgens mijn collega hoeft dat niet als het een coax aansluiting is. Schijnt maar 4 volt op te zitten. Maar misschien moet ik niet eigenwijs doen en gewoon naar je luisteren 😉
BabyFG Betsy ik heb wel x schok gekregen van t kastje wat erop aangesloten zat 🙈 terwijl ik nergens aan een kaal stuk kabel oid zat 🤷🏼♀️ Haha t is mij een raadsel hoe ik dat voor elkaar heb gekregen haha
Toch6 Betsy Volgens mijn collega hoeft dat niet als het een coax aansluiting is. Schijnt maar 4 volt op te zitten. Maar als dat het niet is lijkt het mij wel veiliger 😄
Betsy [verwijderd] Ik hoop het. Als mijn dochter zo in bed ligt kan ik dat zwarte ding eraf trekken en kijken wat er achter zit.