Betsy Toch6 Volgens mijn collega hoeft dat niet als het een coax aansluiting is. Schijnt maar 4 volt op te zitten. Maar misschien moet ik niet eigenwijs doen en gewoon naar je luisteren 😉
BabyFG Betsy ik heb wel x schok gekregen van t kastje wat erop aangesloten zat 🙈 terwijl ik nergens aan een kaal stuk kabel oid zat 🤷🏼♀️ Haha t is mij een raadsel hoe ik dat voor elkaar heb gekregen haha
Toch6 Betsy Volgens mijn collega hoeft dat niet als het een coax aansluiting is. Schijnt maar 4 volt op te zitten. Maar als dat het niet is lijkt het mij wel veiliger 😄
Betsy [verwijderd] Ik hoop het. Als mijn dochter zo in bed ligt kan ik dat zwarte ding eraf trekken en kijken wat er achter zit.
BabyFG Betsy hahaha ja dat vraag ik me dus ook af 🙈 pakte alleen t kastje zelf vast om m wat te verplaatsen 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Betsy Nou dat zwarte plaatje is er met geen mogelijkheid af te krijgen. En er past ook geen coax kabel in. Ik ben door mijn ideeën heen. Misschien iemand naar laten kijken die er verstand van heeft....
[verwijderd] Betsy oké, was het misschien een loze telefoonleiding? Wat staat er op de bouwtekening voor die plek?
Betsy Cactusje is een nieuwbouwwoning dus het lijkt me niet dat ze er eest iets anders op hadden zitten?
Cactusje Betsy Hmm.. nee lijkt me dan ook niet. Dan ben ik ook door m'n ideeën heen. Misschien aan een elektricien vragen.