[verwijderd] Pfff ik echt naar de zon , het warme weer, rokjes, jurkjes, ijsjes, slippers, de tuin, ramen open, briesje haha echt een winter dip hier bah verlang extreem naar fijn weer. Jij????
Toch6 [verwijderd] Pfff ik echt naar de zon , het warme weer, rokjes, jurkjes, ijsjes, slippers, de tuin, ramen open, briesje haha echt een winter dip hier bah verlang extreem naar fijn weer. Jij???? Nou, dit dus. Ik denk dat ik me daarom ook al 2 dagen verslapen heb deze week
Toch6 Oh en een arm van man om me heen zodat ik letterlijk voel dat ii er niet alleen voor sta. Maar dat wordt op zn vroegst morgenavond pas, kans op zaterdag is groter
sleutelbloem naar een schoon en opgeruimd huis....schoon is het wel, maar ik krijg het al jaren niet opgeruimd zoals ik het zou willen. Het huis is te klein, wonen er met teveel mensen in, kinderen maken altijd wel rommel, heb een man die niks wil weggooien, dat werkt al helemaal niet mee.....Dus hoe ik ook mijn best doe, ik woon in de rommel en ik vind het vreselijk irritant.
[verwijderd] sleutelbloem Dit zou ik ook vervelend vinden, vooral omdat mn hoofd dan ook niet meewerkt. Kun je spullen niet sorteren in dozen/bakken en de dozen ergens zetten waar je ze niet ziet?
sleutelbloem [verwijderd] ik heb vandaag achter het schot opgeruimd, lees: allemaal blikken verf er achter weggetrokken, de doos van de senseo en van een of ander aquarium (wie bewaard nu zoiets, juist, mijn man!! En dus weer een beetje ruimte gecreeerd om het een en ander achter het schot te zetten van de week. Dan heb ik nog een schot, daar zaten de kerstspullen in die heb ik verhuisd naar onze tussenzolder en dus heb ik weer wat extra ruimte als ik deze heb schoongemaakt. Of het voldoende is om alles op te bergen, geen idee, maar ik ga mijn best maar weer eens doen.
[verwijderd] Slaap, rust, rust in mijn hoofd, iemand die mijn huis opruimt, een heerlijke lange wintersportvakantie met veel zon.
iMoeder Tijd, heel veel tijd. Tijd om te slapen, te lezen, te studeren. En een leuke man zou ook wel weer eens leuk wezen.
Mamalon Dat er eindelijk een goed huis voor ons te koop komt te staan. We wachten al zo lang. En dat we weten naar welke middelbare school onze zoon kan gaan. Door zijn ASS en ADHD kan hij alleen naar een school waar ze veel extra hulp bieden. En laat die nu niet in de buurt zijn.
Elena22 Bubblicious Als ik iets voor een ander kan verlangen dan verlang ik dit heel hard met je mee ❤❤❤
[verwijderd] Een groter huis. Hoeft niet veel groter, maar dit is toch wel erg klein voor 3 personen.
ellessinia Zon op mijn lijf, wat meer onbezorgd zijn, en buikpijn van het lachen op regelmatige basis