Vanmorgen 2 mensen van ARI (Robbies's school) op huisbezoek gehad om te praten over Robbies eetgewoontes en zindelijkheid. Ons doel is namelijk dat hij uiteindelijk gaat overblijven op school, en uiteraard ook dat hij netjes naar de wc gaat.
Het was een vermoeiende ochtend. Ze kwamen namelijk expres met de lunch om te kijken hoe hij eet. Maar om lunch klaar te maken, lunch te geven, kinderen bezig te houden en vragen te beantwoorden is nogal wat voor mijn ADD hoofd π
Het ging allemaal goed hoor, maar ik ben helemaal kapot nu haha.
We hebben een (stappen)plan meegekregen voor Robbies zindelijkheid. We gaan flink doorpakken; elke 30 minuten naar de wc en 5 minuten zitten. Na een plas krijgt hij een snoepje, na een poep krijgt hij een kindersurprise ei. (Hij heeft een zwakte voor die dingen).
Lunch op school wordt nog even uitgesteld, we gaan ons eerst richten op het 10uurtje. Sinds kort is hij wel begonnen met drinken op school, maar eten lukt hem nog niet.
Na de vakantie gaat hij hele dagen naar school en met al zijn klasgenootjes (5 jongetjes). Ben heeeeel benieuwd hoe dat zal gaan. De rustige klasgenootjes heeft hij geen problemen mee, daar kan hij rustig naast zitten en spulletjes mee delen. Maar er is 1 jongetje die snel van slag is en dan gefrustreerd raakt. Robbie vindt dat niet zo'n succes