June in stapjes van 2 kan hij al, stapjes van 5 is misschien ook wel leuk. Ik ga het proberen als hij het toelaat π
hij is erg van de rijtjes ja, ik zoek een nieuw soort rijtje eigenlijk. Menselijk lichaam kan ik proberen maar ik heb geen idee hoeveel hij van het menselijk lichaam al begrijpt.
we doen ook een beetje (opnieuw) de continenten. Hij kent ze al maar hij is nu de link aan het maken dat dit is waar we wonen, dat planeet aarde een echt ding is. Of misschien begrijpt hij dat al wel, dat is altijd gokken met hem natuurlijk. We hebben die grote wereld poster van de Jumbo hangen (half leeg π€£ ) , dat triggert een beetje om die link te maken denk ik.
Pimpelmeesje [verwijderd] , die boekjes werken niet echt want hij moet kunnen schrijven/tekenen en dat kan hij niet en/of vindt hij onprettig. Hij doet het wel een beetje met zijn vinger (zijn naam en zo) maar niet met een pen of potlood. Hij houdt niet van drukken. We doen dat soort oefeningetjes wel een op de tablet , die vindt hij wel erg leuk.
bedankt voor het meedenken allemaal π