Mijn dochter lijkt tot nu toe gelukkig op haar nieuwe school. Ze komt ook lachend uit school, zo fijn! Ik hoop dat dit zo blijft wanneer alle nieuwigheid er af is.
Vandaag nog een startgesprek met haar meester gehad. Hij vroeg advies over bepaalde dingetjes en zei er ook echt wat mee te gaan doen. Heel fijn. Dochter geeft zelf aan deze school leuker te vinden. Een goede start dus!
Mijn zoon is blij dat hij weer naar school gaat en dat alles weer gewoon is.
Vanochtend had hij het even moeilijk. We kregen vandaag een andere bank en dat gaf een meltdown. Gelukkig helemaal goed gekomen. Was wel even duidelijk hoe heftig verandering kan zijn.
Vanmiddag moesten beide kinderen wratjes aan laten stippen. Volledig mislukt. Ze waren te angstig. De assistent leek het irritant te vinden. Ze antwoordde heel nors en zei geïrriteerd er niet aan te beginnen toen de kinderen zo tegen spartelden. Maar ik geef haar het voordeel van de twijfel. Met dat mondkapje en haar bril kon ik haar gezicht niet lezen.