Robije De jongste weet het niet. de ouste wil graag oppassen. Daar is ze goed in vind ze. (Klopt ook wel, jongere kinderen kijken altijd een beetje tegen haar op en vinden haar heel leuk. Luisteren ook altijd goed naar haar)
Hooyo-shimbir Oudate Het liefst alchemist of architect of bioloog of arts... of gewoon alles 😂 Jongste weet t niet
Mary Mijn zoon (8) wil een beroemde YouTube-er worden. En als dat niet lukt dan wordt hij wetenschapper of uitvinder en wil hij op tijd gaan rentenieren. 😂 Mijn dochter (6) wil profvoetballer bij Barcelona worden of dokter.
sleutelbloem mijn dochter wil niks worden....het is niet eens dat ze het niet weet, maar ze wil gewoon niks: geen moeder worden, geen dokter, geen kapster, geen juf..... Jongste weet het nog niet.
Robije Mn jongste (4) weet wat ze wil worden. vandaag reden we vanaf Mn ouders naar huis, ik zag de maan dus zeg tegen haar “kijk de maan, heb je gezien hoe groot hij is”. Zegt zij: “mama later als ik groot ben wil ik ook maan worden. Dan doe ik sminck op en dan vleugels op Mn rug en dan ga ik vliegen.
Kipsate Mijn oudste van 2,5 loopt vooral nog heel veel snuffelstages. Zo kan hij op 1 dag brandweerman, dokter, kok en monteur zijn. Ook danser en papa komen regelmatig voorbij.
[verwijderd] Hier wil dochter (3j) ballerina worden. Of beter gezegd, dat is ze al hihi (vind ze zelf)
Rosemary Zoon van vier jaar wil papa worden, en bij papa op kantoor werken. Ook wil hij brandweerman worden met papa. En hij wil dezelfde auto als papa
[verwijderd] Mijn oudste wil gamer, Youtuber en regenpijp (Ja dat lees je goed) worden Mijn jongste wordt in de zomer ijsverkoopster en in de winter prinses.
Born2bme Mijn dochter maar eens gevraagd en die wil later Isa worden (dat is ze dus al haha) bij alles wat ik zeg van wil je dat worden zegt ze: nee Isa 😂
Kache Mijn zoon (bijna 12) wil imker worden (maar is bang voor echte bijen... dus tja? Ik snap hem niet helemaal 😂) Mijn middelste dochter (bijna 10) wil in een winkel werken. Mijn jongste (5) wordt gewoon zeemeermin. Of prinses. Of nee, zeemeermin prinses!
Robije De oudste weet het inmiddels ook. Ze wil modeontwerper worden en een eigen winkel hebben. Mn schoonzusje heeft een eigen winkel, en haar buurvrouw is modeontwerpster en heeft haar winkel ongeveer naast die van mn schoonzusje. De oudste is nogal fan van de buurvrouw haha.
Rozepanda Oudste wil telkens wat anders, oa K3, piet en prinses. Maar t meest consequent is toch politie te paard