Sevenof9 Oudste weet het niet, ik vermoed dat ze iets sociaals gaat doen. Jongste wil juf worden. Oja en samen willen ze een pizzeria en een snoepwinkel openen maar ik denk dat dat vooral eigenbelang is zodat ze daar veel van kunnen eten 😂
[verwijderd] Sevenof9 Oja en samen willen ze een pizzeria en een snoepwinkel openen maar ik denk dat dat vooral eigenbelang is zodat ze daar veel van kunnen eten Daar begon het bij mijn jongste ook mee, die wilde een cupcake-lunchroom. Maar ze wordt er steeds serieuzer over en nu wil ze dus echt patissier worden 😁
iMoeder Mijn oudste zoon is nogal inspiratieloos momenteel. Beetje jammer want hij moet binnen nu en 2 maanden definitief zn profiel kiezen. Dochter wil ‘sterren wetenschapper’ worden en uitvindster. En jongste zoon wil politie agent worden.
[verwijderd] Oudste wil niks liever dan boer worden😀. Maar als dat niet lukt is militair, piloot, chirurg en profvoetballer ook goed😉. Jongsten weten het nog niet.
Madeliefje06 De oudste wil graag juf worden: ‘Net zoals jij, mama’ ☺️ M wil politieagent worden en V alles wat met dieren te maken heeft
[verwijderd] De oudste (bijna 10) schommelt nog tussen superheld en schrijver. Dus tussen het meer kinderlijke denken en al wat serieuzer gaan kijken naar wat hij kan. De middelste (bijna 6) wil piet worden en dan bij sinterklaas in spanje wonen. Als het aan hem lag woonde hij daar nu al 2 jaar 😁 En hij wil ook kok worden. De jongste is net 3 en wil elke dag wat anders; gisteren was hij een dierenarts en vandaag een bakker 😄
sjorsje Mijn oudste dochter wil gymlerares worden (heeft echt een hekel aan sport 🤣 ) Mijn zoon wil kok worden. Mijn jongste dochter wil paardenverzorgster worden.
Owl Owl Ik heb het de jongste nog eens gevraagd. ‘Wat wil je later worden?’ Zij;’Maar ik bén toch al jouw dochter?’ 😃
Cowgirl80 Oudste (8) wil bioloog worden, net als Freek Vonk jongste (5) gaat ninja worden , hij wil daarom vast naar Japan op vakantie☺️
Youtan Mijn dochter Juf of Kaasboer (?), of laboratoriumman. Ze vindt proefjes doen bij NEMO of met wetenschapsspellen erg leuk, ze maakt ook badzout per kilo, huisparfum en labello al zelf 😀
Elise75 Mijn dochter (4,5) zegt al 2 jaar dat ze dokter wil worden bij de baby's net als tante.... en dat verteld ze ook aan iedereen. Als ze met mij meegaat naar het ziekenhuis wil ze van alles doen om vast te oefenen ❤
[verwijderd] Oudste hondentrainster en bioloog. Jongste wil kunstenaar worden en haar eigen museum hebben. Eenmaal raden wiens zijn kunstwerken in het museum mogen hangen? De slimmerik.