Nee. Er zijn momenten geweest dat ik langere tijd thuis was maar ik ga dan allemaal vage klusjes verzinnen (oneindig alles opruimen en schoonmaken) waar ik vervolgens eigenlijk sjacherijnig van wordt. Ik ben ook niet zon goede oermoeder die hele dagen thuis kan zijn met de kinderen. Heb ook altijd het gevoel dat ik ze dan bezig moet houden etc. Kortom het werkt beter als ik werk. Ik werk zelfs bewust 32 uur maar dat is ook omdat mijn man ook 32 uur werkt en het in de functie die ik ambieer en heb minimaal is. Als dat ook in 3 dagen zou kunnen (wat echt niet kan dan krijg ik juist nog meer stress omdat ik het niet af krijg haha) zou ik dat wel willen. Beide 32 uur is fijn maar ook omdat onze randvoorwaarden erg goed zijn (weinig reistijd, flexibel, thuiswerken)Financieel zou het kunnen maar dat vind ik zelf sowieso niet prettig.
Als ik nou echt miljoenen zou winnen zou ik wel stoppen maar dan zou ik iets tofs maatschappelijks ofzo gaan doen. Vrijwilligerswerk dus. Maar dan ook wel meerdere dagen.
Dus nee, ik zou nooit thuisblijven behalve als het nodig zou zijn voor de kinderen.