WestCoast Oh zo, ik had nog niet helemaal een idee van stemmen, het leek mij gewoon leuk om foto's met elkaar te delen maar het hoeft voor mij niet perse een wedstrijd te zijn. Als anderen dat leuk vinden kan het wel hoor, maar het was niet wat ik bedacht had. Het perfecte plaatje heb ik ook eigenlijk nooit gezien 😛 Even technisch: we kunnen hier nog geen poll aanmaken.
Sowieso zou ik het wel fijn vinden om een hele week te hebben voor een opdracht, als het van maandag t/m vrijdag loopt ga ik weinig meedoen omdat ik dan te weinig tijd heb om erop uit te gaan en een foto te maken en te bewerken, dat vind ik juist fijn in het weekend en zo zal iedereen zijn eigen moment in de week hebben.
Ik dacht zelf een overzicht met bijvoorbeeld 52 opdrachten en die in een post bovenaan het topic zetten zodat dat overzicht duidelijk is en dat iedereen weet in welke week er welke opdracht is. Dan heb je de hele week de tijd om je foto te plaatsen (1 foto pp denk ik?) en dan kunnen we de foto's bespreken en bijvoorbeeld elkaar feedback geven met iets wat je aanspreekt in de foto en een verbeterpunt, zodat iedereen er wat van kan leren. En dan de volgende dag begint de nieuwe opdracht.
Maar een beetje ordening wat jij voorstelt is wel handig denk ik ja. Ook de regels, anders gaan mensen straks misschien 10 foto's plaatsen per opdracht of blijven ze bij een opdracht hangen terwijl de volgende al begonnen is en dat is verwarrend.